Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (4)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=контент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
1.


    Калаур, Іван.
    Відповідальність сторін за порушення договірних зобов'язань із постачання цифрового контенту [Текст] / Іван Калаур, Ганна Стахира // Право України. - 2019. - № 2. - С. 77-90. - Бібліогр. в підрядк. прим. та в кінці ст.
Рубрики: Договірна відповідальність--Цифровий контент
Анотація: В статті надано всебічний аналіз нормативного регулювання відповідальності за порушення виконання зобов'язань, що виникають із договорів постачання цифрового контенту. Проаналізовано особливості відповідальності сторін у договорах постачання цифрового контенту.


Дод.точки доступу:
Стахира, Ганна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Романуха , З.
    Університетські бібліотеки України в соціальних мережах [Текст] / З. Романуха // Бібліотечний вісник. - 2014. - №1. - С. 12-16
Рубрики: Соціальні комунікації
Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- соціальні мережі -- університетські бібліотеки -- веб-ресурс -- контент -- Facebook -- Twitter -- ВКонтакте -- блог
Анотація: Проаналізовано основні напрями та шляхи подальшого удосконалення взаємодії вітчизняних університетських бібліотек і соціальних мереж.


Знайти схожі

3.


    Грек-Тарасевич, Н.
    Контент-менеджмент сайта: опыт Центральной научной библиотеки имени Якуба Коласа Национальной академии наук Беларуси [Текст] / Н. Грек-Тарасевич // Бібліотечний вісник. - 2014. - №1. - С. 8-11
Рубрики: Веб-ресурси бібліотек
Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- ЦНБ НАН Білорусії -- веб-сайт бібліотеки -- веб-ресурс -- контент -- контент-менеджмент -- веб-аналітик
Анотація: В статье представлен опыт отдела маркетинговых исследовантий ЦНБ НАН Беларусии по управлению сайтом организации. Раскрываются задачи, функциональное предназначение контент-менеджера сайта библиотеки, методы оптимизации веб-ресурса под конкретные цели, охарактеризован инструментарий для определения его эффективности.


Знайти схожі

4.


    Лощинська, Наталія.
    Популярні онлайн-бібліотеки з україномовним контентом [Текст] / Наталія Лощинська // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечна справа--Електронні бібліотеки
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-бібліотека, оцифрування, контент, цифровий документ, веб-сайт, оцифровані ресурси, цифрові носії, медіафайли
Анотація: Метою статті є аналіз найпопулярніших сайтів з україномовним контентом, розгляд їх основних функцій та завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

5.


    Головаха, С.
    Наукова бібліотека в соціальних мережах [Текст] / С. Головаха // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 1. - С. 29-32
ББК 78
Рубрики: Соціальні комунікації
Кл.слова (ненормовані):
Соціальні мережі -- Антропоморфізм -- Контент-маркетинг
Анотація: Обгрунтовується необхідність та виокремлюються механізми використання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

6.


    Чеховська, Інна.
    Все йде, все змінюється [Текст] / Інна Чеховська // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 1. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки України--Веб-сайти--Краєзнавчий контент--Дослідження
   Автоматизація бібліотек--Веб-сайти--Краєзнавчий контент--Дослідження

   Краєзнавча робота бібліотек--Бібліотечні сайти--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечне краєзнавство -- регіональні бібліотеки -- дослідження
Анотація: У статті викладено низку коментарів з приводу результатів дослідження краєзнавчого контенту веб-сайтів регіональних бібліотек України, проведеного фахівцями відділу історичного краєзнавства НІБ України у 2012 році.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

7.


    Бідун, Анна.
    Статусні й компетентнісні трансформації сучасного редактора [Текст] / Анна Бідун // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича справа--Редакторська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
редактор, контент, агенти книги, медіапозиція редактора, дистрибуція контенту
Анотація: У статті розглянуто аспекти трансформації статусу й компетенцій сучасного редактора, що визначають специфіку його роботи з контентом книги на довидавничому, видавничому й позавидавничому етапах.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

8.


    Танатар, Н.
    Імідж Національної бібліотеки України імені В.І.Вернадського в пресі: контент-аналіз газетних публікацій за 2003 рік [Текст] / Н. Танатар // Бібліотечний вісник. - 2005. - № 2. - С. 44-47
УДК
Рубрики: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Кл.слова (ненормовані):
контент-моніторинг -- контент-аналіз -- вніб1


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Бідун, Анна.
    Структура споживчої цінності книги і функціональні взаємодії її компонентів [Текст] / А. Бідун // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 6. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Книжкова справа--Книжковий контент--Споживча цінність
Анотація: У статті розглянуто структурно-функціональні елементи книги з погляду їхньої взаємодії, смислотвірного та семантичного потенціалу, що формують книжковий контент і книгу як благо та цінність.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

10.


    Мариновська, О.
    Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз [Текст] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2017. - № 5-6. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Освіта в Україні--Авторська школа
Анотація: У статті розглянуто сутність поняття "авторська школа" з метою уточнення його використання у сфері освітньої практики. Це здійснено на основі контент-аналізу за критеріями-об'єкт; загальноосвітній навчальний заклад; "процес"; характеристика змісту діяльності;- та відповідними показниками.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Матузка, Я. В.
    Інституціонально-еволюційний контент формування "нової" якості бюджетних інститутів [Текст] / Я. В. Матузка, В. І. Горбатюк // Фінанси України. - 2017. - № 5. - С. 110-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інститут бюджетний
Анотація: Досліджено інституціонально-еволюційні аспекти формування "нової" якості бюджетних інститутів та наведено концептуальні положення управління їх ефективністю. Аналіз змісту формування "нової" якості бюджетних інститутів здійснено з точки зору необхідності структурного підходу до трансформаційних перетворень "старої" якості бюджетних інститутів у "нову".


Дод.точки доступу:
Горбатюк, В. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Малиновський, Остап.
    Мультимедійні технології в бібліотечному обслуговуванні осіб з особливими потребами [Текст] / О. Малиновський // Бібліотечний вісник. - 2016. - N 4. - С. 16-20. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечно-інформаційне обслуговування
Кл.слова (ненормовані):
електронна бібліотека -- мультимедійні технології -- користувачі з особливими потребами -- інформаційний контент
Анотація: Розкриваються шляхи ефективного подання інформації користувачам з різними формами нозології із застосуванням мультимедійних технологій. Представлено основні складові якісного формування мультимедійного інформаційного контенту. Електронна бібліотека розглядається як інформаційна система, що забезпечує формування, структурування та інтелектуальне опрацювання інформаційних ресурсів, отриманих з різних джерел.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

13.


    Павліченко, Ю.
    Аналіз наукометричних методів дослідження інформаційно-документних потоків (на прикладі медицини) [Текст] / Ю. Павліченко // Бібліотечний вісник. - 2008. - № 4. - С. 8-11
Рубрики: Наукові дослідження
   Медицина

   Інформаційні потреби--Організація інформаційного забезпечення

Кл.слова (ненормовані):
бібліометрія -- наукометричні методи дослідження -- покажчик цитування -- індекс наукових посилань -- база даних "Medline" -- контент - аналіз -- сетеметрія -- імпакт-фактор


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Гарагуля, С.
    Бібліотеки в інформаційному суспільстві: орієнтація на користувача [Текст] / С. Гарагуля // Бібліотечний вісник. - 2014. - №6. - С. 17-23
ББК 78
Рубрики: Інформаційні ресурси
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- веб 2.0 -- електронна бібліотека -- соціальні мережі -- цифоровий контент
Анотація: Розглянуто процес комунікаційної взаємодії бібліотек і користувачів в сучасних умовах. Розкривається місце бібліотек в інформаційному просторі та їх роль в електронному документообугу, трансформація традиційного бібліогтечного середовища у сучасну спільноту з науково-консультативними функціями.


Знайти схожі

15.


    Мар'їна, Олена.
    Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі [Текст] / О. Мар'їна // Бібліотечний вісник. - 2016. - N 4. - С. 8-12. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
цифрове середовище бібліотеки -- контент-стратегія -- контент-менеджмент -- контент-оптимізація -- веб-аналітика -- коціальний медіа-маркетинг
Анотація: Розкриваються зміст, особливості формування контент-стратегії бібліотеки у цифровому середовищі, яка грунтується на технологіях створення, транслювання та моделювання інформаційних активів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

16.


    Кулаковська, Христина.
    Візуальний контент інтернет-ЗМІ : термінологічні засади дослідження [Текст] / Х. Кулаковська // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 6. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76.03
Рубрики: ЗМІ--Види ЗМІ--Інтернет-ЗМІ--Термінологія
Анотація: Висвітлюється термінологічні засади поняття візуального контенту в інтернет-ЗМІ. Досліджується мультимедійна структура і місце візуального контенту в ній, розробляється мультимедійна ієрархія форматів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

17.


    Федорчук, А.
    Створення інформаційних ресурсів на основі моніторингу змісту публікацій ЗМІ [Текст] / А. Федорчук, К. Лобузіна; Н. Танатар // Бібліотечний вісник. - 2011. - №2. - С. 21-25
Рубрики: Інформаційні ресурси--ЗМІ
Кл.слова (ненормовані):
Засоби масової інформації -- Контент-аналіз -- Контент-моніторинг -- Бібліографічна база даних -- Інформаційні ресурси
Анотація: Публікація присвячена питанням технології контент-моніторингу засобів масової інформації, створенню на її основі нових інформаційних ресурсів. Розглянуто історію виникненя контент-моніторингу та процес його впровадження на основі стандартних рішень, які пропонує система автоматизації бібліотек "ІРБІС-64".


Дод.точки доступу:
Лобузіна, К.; Танатар, Н.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

18.


    Пилипенко, Анна.
    Контент літературного журналу: принципи моделювання [Текст] / А. Пилипенко // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 2. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76.02
Рубрики: Періодична преса України--Літературний журнал
Анотація: У статті досліджений контент українських літературних журналів, здійснена класифікація та порівняльний аналіз видань, визначені основні принципи моделювання та організації їхнього контенту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

19.


    Дояр, Лариса.
    Музично-мовленнєвий контент журналу "Радіо" (1935) [Текст] / Лариса Дояр // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 10. - С. 36-40. - Бібліогр.: 17 назв
Рубрики: Історія видавничої справи в Україні--Періодичні видання--Щомісячники--Журнал "Радіо"--радянський період
Анотація: У статті досліджується музично-мовленевий контент журналу "Радіо" напередодні Великого терору 30-х рр. ХХ ст. у СРСР.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

20.


    Двуліт, З. П.
    Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній [Текст] / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава. - 2018. - № 10. - С. 10-13 : табл. - Бібліогр. с. 13 (9 назв)
Рубрики: Інтернет-технології--Маркетинг
Анотація: На сьогодні контент-маркетинг як інструмент маркетингових технологій потребує детального вивчення задля застосування його на вітчизняному ринку. Окрім цього, необхідно поширювати та здобувати навички застосування цього інструменту маркетингових технологій. Актуальним є дослідження сутності поняття контент-маркетингу, його основних складових та видів застосування. Відповідно до цього, у статті розглянуто актуальність застосування контент-маркетингу за сучасних умов. Також подано інформацію про роль та місце контент-маркетингу серед інших інструментів Інтернет-маркетингу. Запропоновано характеристику та опис основних правил створення та ведення якісного контенту для вітчизняних компаній. Надано статистичну інформацію щодо застосування контент-маркетингу зарубіжними маркетологами, зокрема представлені найпопулярніші технології Інтернет-маркетингу. У поданій статті наведено основні види контент-маркетингу. Отже, контент-маркетинг відіграє важливу та значну роль на сучасному ринку. Це підтверджується тим, що все більша кількість зарубіжних підприємств обирає стратегію контент-маркетингу. Нині інтенсивно використовуються різноманітні види контент-маркетингу такі, як-от: соціальна медія, блоги, відео- та фотоматеріали, різноманітні інтерактивні інструменти, подкасти та інші. У цьому дослідженні охарактеризовано основні інструменти контент-маркетингу, детально описані характеристики створення якісного контенту, які дозволяють бути конкурентоздатною компанією чи підприємцем, зацікавлюють та заохочують потенційних клієнтів, створюючи при цьому функціональний зворотній зв'язок. Перспективи подальших наукових розробок пов'язані з розробленням стратегій та рекомендацій щодо застосування різноманітних видів контент-маркетингу в практичну діяльність вітчизняних підприємств.


Дод.точки доступу:
Наумчук, С. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)