Пошуковий запит: (<.>K=корекція<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 105
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Губенко О.В. Корекція та активізація навчально-пізнавальних здібностей як фактор реабілітації дітей що зазнали насильство в сім`ї/О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.41-47
|
>2.
| Хоменко Г. Агресивність підлітків: причини, профілактика, корекція/Г. Хоменко // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 35.-С.17-23
|
>3.
| Постоева Л. Вместе весело играем!/Л. Постоева, Л. Мартыненко // Дошкольное воспитание. -Москва:Воспитание дошкольника, 2010,N N 2.-С.97-105
|
>4.
| Кравець Н. Корекція рухових порушень Зарубіжний досвід роботи з дітьми, які мають порушення опорно-рухового апарату /Н. Кравець // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2009,N N 8.-С.21-23
|
>5.
| Чемодурова Ю. Профілактика і корекція девіантної поведінки підлітків /Ю. Чемодурова // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 38.-С.14 - 21.
|
>6.
| Бороздіна Л. В. "Тріада ризику" як потенційно патогенна форма особового розвитку та її корекція/Л. В. Бороздіна, О. В. Пукінська // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2010,N N 10.-С.33-39.
|
>7.
| Желюк О. Корекція та контроль навчальної діяльності /О. Желюк // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2008,N N 40.-С.16-18.
|
>8.
| Сафонова Корекція особистості як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя/Олена Сафонова // Вища школа, 2011. т.№ 2.-С.56-62
|
>9.
| Гордієнко І. Розвиток соціально занедбаної дитини/Ірина Гордієнко // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 32 (серпень).-С.3-8
|
>10.
| Громовий В. Як навчати дітей, які сидять спиною до вчителя?/В. Громовий // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 25.-С.20-23
|
>11.
| Дашина О. Г. Профілактика порушення постави в умовах школи/О. Г. Дашина // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 9.-С.24-27
|
>12.
| Бондаренко Г. Корекція вітамінно-мінерального балансу ВРХ/Г. Бондаренко, Л. Коропець // Тваринництво України, 2011. т.№ 10.-С.30-33
|
>13.
| Харитоненко Р. Корекція лексико-граматичних порушень. Робота з дітьми із загальною недорозвиненістю мовлення/Р. Харитоненко // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.8-15
|
>14.
| Оржеховська В. Білі плями сучасної виховної системи/В. Оржеховська // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 46 (грудень).-С.17-23
|
>15.
| Оржеховська В. Білі плями сучасної виховної системи/В. Оржеховська // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 47 (грудень)
|
>16.
| Шарапа Г. Відтворна здатність сименталів європейської селекції/Г. Шарапа // Тваринництво України. -Київ:Паралель, 2011. т.№ 11.-С.23-25
|
>17.
| Петрова Г. Корекція мови у дітей шестирічного віку/Г. Петрова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 10 (жовтень).-С.48-55
|
>18.
| Мартишевська В. Г. Стереотипи поведінки. Поради з культкрної адаптації/В. Г. Мартишевська // Все для вчителя, 2011. т.№ 22/24 (серпень).-С.22-26
|
>19.
| Гробець С. Комплексний підхід у корекційній роботі. Попередження і подолання недоліків усного та писемного мовлення в учнів/Світлана Гробець // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 7 (лютий).-С.11-13
|
>20.
| Кононенко Т. Різний я та світ навколо мене. Розвивально-корекційна програма для старшокласників/Тетяна Кононенко // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 3 (лютий).-С.4-36
|
|
|