Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=корпоративна модель організації бізнесу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр
Назва : Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72: табл., рис. (Шифр М636468/2017/5/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 72
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Підприємства-- Інноваційна діяльність
Бізнес-- Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--трактовка маркетингу--корпоративна модель організації бізнесу--мережева модель організації бізнесу--маркетингова стратегія підприємства--стимули об'єднання--інноваційна діяльність--екосистеми підприємства
Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)