Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=креативна економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипніченко О. П., Ковтун А. С.
Назва : Творчість і креативність в економіці
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 10. - С. 33-39 (Шифр Ф241809/2013/10)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-39
Предметні рубрики: Економіка-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативна економіка--творчий потенціал співробітників
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67
Автор(и) : Замятина Н.Ю.
Назва : Креативный класс, символический капитал и территория : методология
Місце публікування : Общественные науки и современность. - 2013. - № 4. - С. 130-139: рис. (Шифр О248624/2013/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 67 + 66
Предметні рубрики: Суспільство-- Держава
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативна економіка--символічна влада--просторовий поворот--організація простору--регіональне співтовариство--креативність
Зміст : Креативный класс и региональное сообщество ; Место креативного класса, или Символичесую власть - творцам ; Контекст: "интелектуалы и власть" ; Собственность, интеллектуальная собственность. Власть, символическая власть ; Пространство, власть, "заповедники креативного класса" ; В поисках мерила креативной власти
Анотація: В основе теории креативного класса Р. Флориды лежат "три Т" - талант, терпимость и технологии. В статье показано, что только там, где символическая власть в обществе принадлежит креативному классу, наблюдается эффект "креативной экономики".
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайка, Галина
Назва : Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації
Місце публікування : Банківська справа. - 2017. - № 3. - С. 44-57: рис. (Шифр Б681789/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Менеджмент-- Креативний
Менеджмент-- Інноваційний
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативне суспільство--креативна економіка--креативна організація--креативний менеджмент--інноваційний менеджмент
Анотація: У статті розкривається креативність як механізм управління організацією та формування її конкурентоспроможності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 330.341:379.8
Автор(и) : Ільчук, Валерій, Садчикова, Ірина
Назва : Теоретичні засади формування креативних індустрій у розитку реального сектору національної економіки
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1. - 9-19: рис. (Шифр П147728/2020/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-19
УДК : 330.341:379.8
Предметні рубрики: Креативні індустрії-- Національна економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--творчість--креативна економіка--реальний сектор--інноваційність--творчий підхід
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)