Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=креативна економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Скрипніченко О. П., Ковтун А. С.
Назва
: Творчість і креативність в економіці
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 10. - С. 33-39 (Шифр Ф241809/2013/10)
Примітки
: Бібліогр.: с. 38-39
Предметні рубрики:
Економіка-- Інновації
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
креативна економіка
--творчий потенціал співробітників
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 67
Автор(и)
: Замятина Н.Ю.
Назва
: Креативный класс, символический капитал и территория : методология
Місце публікування
: Общественные науки и современность. - 2013. - № 4. - С. 130-139: рис. (Шифр О248624/2013/4)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
ББК
: 67 + 66
Предметні рубрики:
Суспільство-- Держава
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
креативна економіка
--символічна влада--просторовий поворот--організація простору--регіональне співтовариство--креативність
Зміст
: Креативный класс и региональное сообщество ; Место креативного класса, или Символичесую власть - творцам ; Контекст: "интелектуалы и власть" ; Собственность, интеллектуальная собственность. Власть, символическая власть ; Пространство, власть, "заповедники креативного класса" ; В поисках мерила креативной власти
Анотація:
В основе теории креативного класса Р. Флориды лежат "три Т" - талант, терпимость и технологии. В статье показано, что только там, где символическая власть в обществе принадлежит креативному классу, наблюдается эффект "креативной экономики".
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Чайка, Галина
Назва
: Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації
Місце публікування
: Банківська справа. - 2017. - № 3. - С. 44-57: рис. (Шифр Б681789/2017/3)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Менеджмент-- Креативний
Менеджмент-- Інноваційний
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): креативне суспільство--
креативна економіка
--креативна організація--креативний менеджмент--інноваційний менеджмент
Анотація:
У статті розкривається креативність як механізм управління організацією та формування її конкурентоспроможності.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 330.341:379.8
Автор(и)
: Ільчук, Валерій, Садчикова, Ірина
Назва
: Теоретичні засади формування креативних індустрій у розитку реального сектору національної економіки
Місце публікування
: Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1. - 9-19: рис. (Шифр П147728/2020/1)
Примітки
: Бібліогр.: с. 18-19
УДК
: 330.341:379.8
Предметні рубрики:
Креативні індустрії-- Національна економіка
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): креативність--творчість--
креативна економіка
--реальний сектор--інноваційність--творчий підхід
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)