Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=креативність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-119 
1.


    Воронюк, І. В.
    Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 11. - С. 38-46. - Бібліогр. : 16 назв.
ББК 74+88
Рубрики: Вчителі--Взаємодія вчителів з учнями
   Креативність --Взаємодія вчителів та учнів

Анотація: У статті представлено результати спільного аналізу просторів алгоритмічних прийомів, оптико-кінетичних і паралінгвістичних сигналів впливу і взаємодії вчителів з учнями на основі факторного аналізу з урахуванням рис особистості і креативних характеристик учителя. Базова конфігурація інтегральних методів представлена як опис типових стратегій міжособистісної взаємодії, які чергуються в потоці впливів учителя на учнів, а непередбачуване їх комбінування, варіювання і вихід за межі базової конфігурації ролзглядаються як ключові шляхи забезпечення новизни і креативності взаємодії вчителя з учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кулішко, Тетяна.
    Коли музи сплять, або як дисциплінувати свою креативність [Текст] / Т. Кулішко // Музичний керівник. - 2018. - № 3. - С. 18-20
Рубрики: Педагогічні поради
Анотація: Поради музичним керівниками, які стосуються самопідготовки перед творчою роботою


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Губенко, А. В.
    Социально - психологические аспекты предпринимательской деятельности и необходимость социального предпринимательства [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 6. - С. 73-80 : табл. - Бібліогр. : 16 назв.
ББК 88.3 + 65.09
Рубрики: Підприємницька діяльність--Соціально - психологічні аспекти
Кл.слова (ненормовані):
Підприємці-трікстери -- Креативність -- Організатори -- Виробництва
Анотація: Досліджується феномен новаторства та методи розвитку креативності у сфері підприємництва, аналізуються типи підприємництва та їхні соціально - психологічні особливості. Виділяються такі типи підприємництва, як творчі підприємці, організатори виробництва та трікстери (крутії). Пропонуються соціально - психологчні засоби розвитку соціально корисних функцій та проявів підприємництва.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Воронюк, І. В.
    Психологічні методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 4. - С. 12-20. - Бібліогр. : 20 назв.
ББК 74.204
Рубрики: Креативність--Взаємодія вчителів та учнів
   Дослідження емпіричні--Проблеми креативності--Взаємодія вчителя і учня

Анотація: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологвчні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у різних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Воронюк, І. В.
    Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 27-34 : табл. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74
Рубрики: Вчитель--Креативність
   Факторинго-аналітичні дослідження--Взаємодії вчителя з учнями

Кл.слова (ненормовані):
паралінгвістичні -- сигнали -- інтонування
Анотація: У статті предствлено результати факторно - аналітичного дослідження паралінгвістичної складової акту педагогічного впливу - конфігурацію ключових сполучень невербальних характеристик інтонування як інтегральних сигналів, що супроводжують алгоритмічні прийоми впливу. Цілеспрямоване використання паралінгвістичного супроводу розглядається як психологічного виправданий методичний підхід і засіб креативної модуляції взаємодії вчителя з учнями, а також як інструмент посилення та успішності досягнення цілей особистісно - розвивального, організаційного, виховного впливу та результативності навчальної діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Губенко, А. В.
    Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 3. - С. 67-79 : табл. - Библиогр.: 15 назв.
Рубрики: Психологія бізнесу
   Підприємництво

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6 -- креативність -- стереотипи
Анотація: Досліджуються методи розвитку креативності у сфері підприємництва й маркетингу, аналізуються типові креативні прийоми, які при цьому застосовуються, та пропонується авторська система засобів такого розвитку, яка базується на поєднанні традиційних та інноваційних підходів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Кудрик, Л.
    Розвиток творчих здібностей учнів в освітньому процесі [Текст] / Л. Кудрик, Ю. Сурмяк // Педагогічна думка. - 2017. - № 4. - С. 46-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Розвиток творчих здібностей учнів
   Креативність учнів



Дод.точки доступу:
Сурмяк, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Шабелян , Ірина
    Робота з молодими педагогами в межах освітнього округу [Текст] / Ірина Шабелян // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 4-9
ББК 74.204
Рубрики: Учителі--Педмайстерність
Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- креативність -- гра-тренінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Яцюрик, А. О.
    Розвиток креативності в підлітковому віці [Текст] / А. О. Яцюрик // Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 11. - С. 23-32
Рубрики: Підлітковий вік--Креативність--Розвиток


Знайти схожі

10.


    Павлюк, Роман.
    Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі [Текст] / Роман Павлюк // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 53-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Навчально-виховний процес--Творчі здібності--Педагогічна взаємодія
   Вчитель--Учні--Педагогічна взаємодія

Кл.слова (ненормовані):
креативність
Анотація: Автор дає визначення особливостей педагогічної взаємодії в сучасному освітньому середовищі, характеризує феномен креативності як обов’язкового складника у розвої педагогічної творчості сучасного педагога.


Знайти схожі

11.


    Хомуха, Оксана.
    Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості [Текст] : методична робота / О. Хомуха // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 2. - С. 4-14 : іл. - Зміст: Структурні компоненти моделі школи повного дня
Рубрики: Освіта--Обласні науково-методичні проекти--Кривий ріг, місто (Україна)
   Вчителі--Педагогічна майстерність

   Освіта--Модульне навчання

   Креативність--Освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Пащенко, Алла.
    Навчання творчості. Результативність педагогічної діяльності [Текст] : за матеріалами засідання педагогічної ради / А. Пащенко // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагогічна діяльність--Навчання творчості
   Загальноосвітні школи--Інновації

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна творчість -- творчі здібності -- педагогічна креативність
Анотація: Творчість - складне, таємниче явище. Це діяльність, яка породжує щось якісно нове, їй властива неповторність, оригінальність, унікальність. Це створення нових цінностей. Дуже важливо розвивати творчість учнів у школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Горбенко, С. С.
    Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів [Текст] / С. С. Горбенко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Естетичне виховання засобами мистецтва--Методика навчання і виховання
Кл.слова (ненормовані):
актуалізація -- мотивація -- діалогічна взаємодія -- вербальне оточення -- креативність -- самовираження -- емпатія -- фасилітація
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вчителя до гуманізації навчально-виховного процесу в системі загальної мистецької освіти.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

14.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Хмелюк, Я. В.
    Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності [Текст] / Я. В. Хмелюк // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Початкова мистецька освіта--Методика навчання і виховання
Кл.слова (ненормовані):
творча індивідуальність -- творча особистість -- креативність -- музично-драматична діяльність -- музично-театралізовані форми роботи -- театралізоване дійство -- дитяча опера -- музичний спектакль -- мюзикл -- взвємодія різних видів мистецтв
Анотація: У статті окреслено проблему взаємозв'язку різних видів мистецтва. Визначено виховний потенціал дитячої опери. Проаналізовано результати використання даної форми роботи на практиці.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Слінчук, Валентина.
    Організація ціннісно зорієнтованої навчальної діяльності учнів на уроці [Текст] : майстер-клас / Валентина Слінчук // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 16. - Вкладка. - С.15-22 : рис.
Рубрики: Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- професійні уміння -- варіант синквейна -- маршрутний лист майстер-класу
Анотація: Даний майстер-клас сприяє розвитку креативності та професійних умінь учителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Скрипніченко, О. П.
    Творчість і креативність в економіці [Текст] / О. П. Скрипніченко, А. С. Ковтун // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 10. - С. 33-39. - Бібліогр.: с. 38-39
Рубрики: Економіка--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
креативна економіка -- творчий потенціал співробітників


Дод.точки доступу:
Ковтун, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Бачук, С.
    Педрада-тренінг [Текст] / С. Бачук // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 33 (листопад). - С. 11-12
ББК 74.204
Рубрики: Учитель--Педрада--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
авторитет учителя -- активність -- креативність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Клименко, Віра.
    Креативність як ключова якість сучасного педагога [Текст] : засідання педагогічної ради / Віра Клименко // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 2. - С. 46-59 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади
   Педагогічна рада--Загальноосвітні навчальні заклади

   Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
креативність педагога -- здібності педагога -- технології і методики освітньої діяльності
Анотація: Креативність у структурі педагогічної діяльності.



Знайти схожі

19.


    Добненко, Н.
    Творчість, креативність та сучасність - основне в роботі працівників культури [Текст] / Наталія Добненко // Промінь. - 2021. - 12 листоп. (№ 46). - С. 3
Рубрики: Культурне життя--Чернігівщина
   Корюківський район (Чрг)
Кл.слова (ненормовані):
Сновщина -- публічна бібліотека -- будинок культури -- музична школа -- дитяча бібліотека -- книгозбірня
Анотація: Культурне життя Сновщини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

20.


    Мірошниченко, Анастасія Олексіївна.
    Інстаграм як сучасне освітнє середовище [Текст] / А. О. Мірошниченко, О. Л. Шевнюк // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 40-45. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Образотворче мистецтво--Розробка уроків
   Соціальні мережі--Інстаграм--Педагогічний потенціал

Кл.слова (ненормовані):
творчий розвиток дитини -- креативність
Анотація: У статті здійснено аналіз освітнього потенціалу середовища соціальної мережі "Інстаграм". Охарактеризовано його можливості для вчителів і учнів у аспекті поширення навчальної інформації в зручному й зрозумілому для сучасної молоді форматі, що обумовлено молодістю аудиторії інстаграму, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом налаштування системи орієнтування в середині певного профілю, кращою візуальною складовою платформи, можливістю подавати інформацію в різноманітних і зручних форматах. У ході дослідження було розроблено й апробовано два інстаграм профілі теоретичного і практичного спрямування з образотворчого мистецтва, результати тестування яких сприяли виявленню найбільш вдалих і продуктивних онлайн-технологій навчання.


Дод.точки доступу:
Шевнюк, Олена Леонідівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

21.


    Бондар, Юлія.
    Креативність як необхідна умова успішного складання ЗНО з фізики на прикладі розв‘язування якісних задач [Текст] / Ю. Бондар, М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2020. - № 4. - С. 24-27. - Бібіліогр. : назв.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Розв'язування задач


Дод.точки доступу:
Чумак, Микола

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

22.


    Ілляхова, Марина.
    Як розвинути креативність? [Текст] : тренінг для педагогів / Марина Ілляхова // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.-груд.). - С. 60-69. - Бібліогр.: с. 66.
Рубрики: Педагоги--Підвищення кваліфікації--Тренінги
Кл.слова (ненормовані):
дивергентне мислення -- креативне мислення -- креативна мотивація -- креативна компетенція



Знайти схожі

23.


   
    XIV рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 17-23 : табл.
Рубрики: Реклама--Агенства--Маркетингові служби--Рейтинг
Кл.слова (ненормовані):
обсяг ринку -- рекламний бізнес -- креативність
Анотація: У статті надано рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів. Дані формуються за анкетами агенств-членів МАМІ, які підтверджені офіційними фінансовими звітами та незалежним аудитом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

24.


    Бережанська, Лілія.
    Розвиваємо креативність. Практичне заняття для підлітків [Текст] / Л. Бережанська // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 31-33
УДК
Рубрики: Виховання інтелекту--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
Анотація: Автор пропонує заняття з усвідомлення креативності в собі та її розвитку. Посилення здатності учасників знаходити нові нестандартні (креативні) розв'язання завдань. Налагодження комунікативних зв'зків у класному колективі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Бережанська, Лілія.
    Розвиваємо креативність. Практичне заняття для старшокласників [Текст] / Л. Бережанська // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 34-44 : табл. - Бібліогр.: с. 37
УДК
Рубрики: Виховання інтелекту--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
Анотація: Автор пропонує для ознайомлення заняття для старшокласників з усвідомлення креативності в собі та її розвитку та розширення знань учасників про те, як навчитися креативності під час творчої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Дзега, Людмила.
    Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи [Текст] / Л. Дзега // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53 : іл., табл. - Зміст: Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Рубрики: Педагоги--Неперервна освіта
   Освіта--Реформування галузі--Україна

   Сільські загальноосвітні школи--Досвід роботи

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- діагностування -- тест -- самозвіти -- рівень креатоивності -- самодіагностування -- перспективний педагогічний досвід -- креативність
Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Васильєва, Дарина.
    Як розвивати креативність учнів у навчанні математики [Текст] / Дарина Васильєва // Математика в рідній школі. - 2021. - № 3. - С. 41
Рубрики: Математика--Креативність--Навчання--Учні
Анотація: Креативність – це здатність особистості породжувати незвичайні ідеї, відхилятися від традиційних схем мислення, швидко вирішувати проблемні ситуації. У статті надано поради як розвивати креативність учнів на уроках математики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

28.


    Притуляк, Н. М.
    Оцінка рівня розвитку національного людського капіталу в Україні [Текст] / Н. М. Притуляк // Економіка України. - 2017. - № 11. - С. 85-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Людський капітал--Рівень розвитку--Україна
Кл.слова (ненормовані):
капітал здоров'я -- капітал знань -- капітал науки -- інноваційна креативність -- рівень життя
Анотація: Досліджено стан і тенденції змін людського капіталу як стратегічного ресурсу України. Виявлено проблеми від втрат національного людського капіталу, пов’язаних з негативною демографічною ситуацією, падінням рівня освіти, неефективною системою матеріального стимулювання, скороченням високопрофесійного кадрового потенціалу, недостатнім фінансуванням наукової та соціальної сфер. Наголошено на стратегічній необхідності соціальної спрямованості економіки, надання соціальним процесам домінуючого характеру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

29.


    Дерев'янко, С. П.
    Емоційна креативність осіб з різним рівнем алекситимії [Текст] / С. П. Дерев'янко // Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів : Десна Поліграф, 2016. - С. 46-49 . - ISBN 978-617-7491-27-8
УДК
ББК 88.5я431
Рубрики: Психологія людини--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційні синдроми -- емпіричне дослідження -- кластеризація -- кореляційні зв'язки -- показник емоційної креативності


Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка; Українська академія акмеологічних наук. Психолого-педагогічний факультети

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Ткаченко, Н. С.
    Інтуїтивне малювання як творчий метод у підготовці студентів з академічного рисунку [Текст] / Н. С. Ткаченко ; наук. керівник Р. М. Силко // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 53-54.
УДК
Рубрики: Малювання--Педагогічна підготовка--Вчителі
Кл.слова (ненормовані):
правопівкульне малювання -- креативність -- сприйняття -- здібності -- творчий потенціал -- копіювання зображення


Дод.точки доступу:
Силко, Р. М. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-119 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)