Пошуковий запит: (<.>K=критерії оцінювання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бубнова Г.И. Компетентностный подход: методические основы составления контрольно-измерительных материалов/Г.И. Бубнова // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 1.-С.62-66
|
>2.
| Ніколаєва С.Ю. Типова програма навчальної дисциплини "Методика навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх навчальних закладах"/С.Ю. Ніколаєва // Іноземні мови, 2011. т.№ 3.-С.48-59
|
>3.
| Кулакова Е. Ю. Проверочная работа по литературе в V классе. Дигнастика грамотности чтения (1 этап)/Е. Ю. Кулакова, Л. М. Берладин // Русская словесность, 2011. т.№ 5.-С.35-42
|
>4.
| Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти : наказ № 329 від 13.04.2011 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 14/15.-С.23-29.
|
>5.
| Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти : наказ № 329 від 13.04.11 // Початкова школа, 2011. т.№ 8.-С.13-16
|
>6.
| Козак О. М. Оцінка роботи викладача як елемент системи забезпечення якості вищої освіти/О. М. Козак // Економічний часопис - ХХІ, 2011. т.№ 7/8.-С.36-39
|
>7.
| Еш Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання/Світлана Еш // Вища школа, 2012. т.№ 3.-С.84-91
|
>8.
| Завдання для перевірки знань умінь та навичок учнів 2-4 класів з української мови (мовні теми)/Лариса Забавчук [та ін.] // Початкова освіта (Шкільний світ), 2013. т.№ 33.-С.Вкладка
|
>9.
| Ариян М. А. Особенности взаимодействия учителя и ученика по иностранным языкам/М. А. Ариян // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.14-18
|
>10.
| Дапнилюк Формування системи моніторингу ефективності діяльності бізнес-інкубаторів/Микола Дапнилюк, Руслан Бойчук, Богдан Гречаник // Банківська справа, 2013. т.№ 1.-С.43-63
|
|
|