Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критерії оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.

Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти : наказ № 329 від 13.04.2011 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 14/15.-С.23-29.
2.

Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти : наказ № 329 від 13.04.11 // Початкова школа, 2011. т.№ 8.-С.13-16
3.

Козак О. М. Оцінка роботи викладача як елемент системи забезпечення якості вищої освіти/О. М. Козак // Економічний часопис - ХХІ, 2011. т.№ 7/8.-С.36-39
4.

Бубнова Г.И. Компетентностный подход: методические основы составления контрольно-измерительных материалов/Г.И. Бубнова // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 1.-С.62-66
5.

Ніколаєва С.Ю. Типова програма навчальної дисциплини "Методика навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх навчальних закладах"/С.Ю. Ніколаєва // Іноземні мови, 2011. т.№ 3.-С.48-59
6.

Кулакова Е. Ю. Проверочная работа по литературе в V классе. Дигнастика грамотности чтения (1 этап)/Е. Ю. Кулакова, Л. М. Берладин // Русская словесность, 2011. т.№ 5.-С.35-42
7.

Еш Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання/Світлана Еш // Вища школа, 2012. т.№ 3.-С.84-91
8.

Андрієнко Тетяна Аналітико-корекційна діяльність учителя/Тетяна Андрієнко // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 4.-С.17-20
9.

Богосвятська А.-М. Проектно-діяльнісна технологія навчання/А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 3.-С.20-27
10.

Дапнилюк Формування системи моніторингу ефективності діяльності бізнес-інкубаторів/Микола Дапнилюк, Руслан Бойчук, Богдан Гречаник // Банківська справа, 2013. т.№ 1.-С.43-63
11.

Завдання для перевірки знань умінь та навичок учнів 2-4 класів з української мови (мовні теми)/Лариса Забавчук [та ін.] // Початкова освіта (Шкільний світ), 2013. т.№ 33.-С.Вкладка
12.

Ариян М. А. Особенности взаимодействия учителя и ученика по иностранным языкам/М. А. Ариян // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.14-18
13.

Шевелько К. О. Проблема визначення критеріїв оцінювання анотаційного і реферативного перекладу у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови/К. О. Шевелько // Іноземні мови, 2015. т.№ 2.-С.13-17
14.

Зварич І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/І. Зварич // Вища школа. -К.:Знання, 2015. т.№6.-С.59-68
15.

Апостолова Г. ДПА з математики. Вимоги щодо оформлення та оцінювання письмових робіт/Г. Апостолова, З. Майборода, Л. Ліпчевський // Математика (Шкільний світ), 2015. т.№ 9.-С.8-20
16.

Вільський Г. Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень/Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлєва // Вища школа. -К., 2015. т.№ 11-12.-С.29-34
17.

Кирдей І. ДПА в 9-му класі. Як підготувати матеріали/І. Кирдей, А. Бабенко // Математика (Шкільний світ), 2016. т.№ 6.-С.4-11
18.

Костецька М. Самооцінювання якості шкільної програми виховання: досвід Львівщини/М. Костецька // Педагогічна думка, 2016. т.№ 3.-С.31-34
19.

Завдання 43-ї Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії // Географія та економіка в рідній школі, 2016. т.№ 6.-С.2-20.
20.

Географія. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10 клас. Рівень стандарту, академічний рівень (доопрацьована та затверджена наказом МОН України від 14.07.2016 № 826) // Географія та економіка в рідній школі, 2016. т.№ 11.-С.3-8.
 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)