Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критичне мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 125
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Волковська Т. Технологія розвитку критичного мислення/Т. Волковська // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 13.-С.14-15
2.

Ципко В. Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін/В. Ципко // Вища освіта, 2011. т.№ 5/6.-С.39-46
3.

Савчин Розвиток критичного мислення учнів на уроках хімії/Марія Савчин // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 5.-С.5-8
4.

Ігнатюк О. Майстерня "Критичне мислення"/О. Ігнатюк, Л. Андрієнко, Г. Вигівська // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 45 (грудень).-С.12-18
5.

Костирєв Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіа-освіти у процесі вивчення суспільно-політичних дисциплін/Андрій Костирєв // Університет, 2011. т.№ 5.-С.76-83
6.

Бондарук І. Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів/І. Бондарук // Історія в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.21-27
7.

Маничева Т. М. Развитие логического мышления на уроках английского языка в старших классах/Т. М. Маничева // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 3.-С.28-32
8.

Белянко Е. А. Драматизация как средство повышения мотивации к обучению иностранному языку в условиях школы-интерната/Е. А. Белянко // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 3.-С.40-43
9.

Баранова Л. Читання вибудовує долі/Л. Баранова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 4.-С.54-55
10.

Буслюк С. Формування толерантності засобами технології критичного мислення/С. Буслюк // Історія в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012. т.№ 6.-С.30-31
11.

Наєнко Ярлик і донос як жанри паралітературознавства/Михайло Наєнко // Слово і час, 2012. т.№ 6.-С.85-88
12.

Скоморовська Н. Використання технології критичного мислення на уроках української літератури/ Наталія Скоморовська // Українська мова і література в школі, 2012,N № 4.-С.28-31
13.

Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія/С. Терно // Історія в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012. т.№ 7/8.-С.27-39
14.

Латишева Н. Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України/Н. Латишева, Г. Алексюк // Вища школа. -К.:Знання, 2012,N № 9.-С.55-61
15.

Томащук Л. Есе як вид роботи/Л. Томащук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 9.-С.58-59
16.

Горевич Людмила Методична робота в освітньому закладі: від форм організації до успішного педагога/Людмила Горевич // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 20.-С.12-19
17.

Сироїжко О. Технології розвитку критичного мислення/О. Сироїжко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1
18.

Замкова І. Запитання, які "пробуджують" думку/І. Замкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 2.-С.54-56
19.

Криворотенко Елементи дебатних технологій на уроках літератури/Ольга Криворотенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2013. т.№ 6.-С.22-24
20.

Кідалова Н. О. Критичне мислення: методика розвитку (робота з обдарованими дітьми)/Н. О. Кідалова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2013. т.№ 12.-С.2-6
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)