Пошуковий запит: (<.>K=кількісні<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мураховський А. Поточна статистика книговидання: перше півріччя 2013 року/А. Мураховський // Вісник Книжкової палати, 2013. т.№ 7.-С.3-8
|
>2.
| Савич І. В. Методологічні підходи до кількісного оцінювання обсягів тіньового сектору економіки України/І. В. Савич // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 9.-С.60-66
|
>3.
| Красова Д. Підходи до діагностики фінансово-економічного стану підприємства/Д. Красова // Вісник, 2014. т.№ 2.-С.26-27
|
>4.
| Корж Н. В. Особливості оцінки економічної ефективності корпоративного управління/Н. В. Корж // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 5.-С.31-34
|
>5.
| Мураховський А. Поточна статистика книг і брошур у 2012 році/А. Мураховський, С. Буряк // Вісник Книжкової палати, 2012. т.№ 12.-С.3-9
|
>6.
| Мураховський Аналітичний огляд випуску друкованої продукції у 2012 році/Анатолій Мураховський, Світлана Буряк // Вісник Книжкової палати, 2013. т.№ 4.-С.4-10
|
>7.
| Нідзельська В. А. Оцінка ефективності використання управлінського потенціалу організації/В. А. Нідзельська // Економіка. Фінанси. Право, 2013. т.№ 3.-С.31-33.
|
>8.
| Konevtseva Application of quantitative methods in the analysis of economic indicators/Nina Konevtseva // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 9.-С.495-498
|
>9.
| Білоусова Бюджетні видатки в контексті забезпечення розвитку економіки/О. С. Білоусова // Економіка. Фінанси. Право, 2017. т.№ 9.-С.7-12
|
>10.
| Буряк С. Поточна статистика випуску книг і брошур в Україні у 2017 році (станом на 1 грудня)/С. Буряк // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 12.-С.12-19
|
>11.
| Буряк Аналітичний огляд видавничої діяльності країн СНД у 2014-2018 роках/Світлана Буряк // Вісник Книжкової палати, 2019,N № 12.-С.3-8
|
>12.
| Кіндюк Б. Кримінальний кодекс Української Соціалістичної Радянської Республіки 1927 року: кількісні показники та рівень юридичної техніки /Б. Кіндюк // Право України, 2017. т.№ 7.-С.149-155
|
>13.
| Череп О. Г. Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень/О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 4.-С.96-98
|
>14.
| Буряк С. Поточна статистика книговидання: перше півріччя 2015 року/С. Буряк // Вісник Книжкової палати, 2015. т.№ 7.-С.3-9
|
>15.
| Буряк С. Поточна статистика книговидання: перше півріччя 2016 року/С. Буряк // Вісник Книжкової палати, 2016,N № 7.-С.3-9
|
>16.
| Макар В. До 120-річчя поселення українців у Канаді. Формування та кількісні параметри української етнічної групи/В. Макар // Зовнішні справи, 2011. т.№ 7-8.-С.52-55
|
>17.
| Поліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства/І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся, 2016. т.№ 2.-С.97-102
|
>18.
| Кіндюк Кодифікація та моніторинг нормативно-правових актів, прийнятих в сфері охорони природи радянської та незалежної України/Борис Кіндюк, Анастасія Золотарьова // Юридична Україна. -К., 2015,N № 10/12.-С.17-23
|
>19.
| Пустотін В. Кількісні показники сили бренду/В. Пустотін // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 2.-С.35-36
|
>20.
| Гінзбург М. Д. Що таке технічні бар`єри у торгівлі?/М. Д. Гінзбург // Стандартизацiя, сертифiкацiя, якiсть, 2015. т.№ 5.-С.12-16
|
|
|