Пошуковий запит: (<.>K=лексикологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Остапченко О. 100 знайомих чужинців: запозичена лексика в українській мові через призму навчальної гри/Олена Остапченко // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 5.-С.30-36
|
>2.
| Голосовська 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ?/Галина Голосовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2016,N № 12.-С.42-45
|
>3.
| Organize a Quiz // English for everybody, 2009. т.№ 4.-С.27-29
|
>4.
| Дзендзелівський Й. О. Із спостережень над ротацизмом в украінській мові./Дзендзелівський Й. О. // Мовознавство, 2001. т.№ 6.-С.10-22
|
>5.
| Вовкотруб Любов Інтерактивні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання/Любов Вовкотруб, Ольга Задорожна, Анжела Сокур // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.59-89
|
>6.
| Фалько Я. Історія та походження шкільної лексики/Ярослава Фалько // Початкова школа, 2016. т.№ 1.-С.53-54
|
>7.
| Прискока О. В. Історична лексикологія української мови на слов'янському тлі/О. В. Прискока // Слов'янознавство і нові парадигми та напрями соціогуманітарних досліджень. -Київ:НБУВ, 2017.-С.68-71
|
>8.
| Ярмолка Англіцизми в сучасній українськомовній художній прозі : на матеріалі творів Ю. Андруховича/Катерина Ярмолка // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.31-32
|
>9.
| Денисевич О. Асоціативне поле слова-стимулу "газета" в мовній картині світу українців/О. Денисевич // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 8.-С.29-31
|
>10.
| Заїка Відображення родинних стосунків в українській та англійській фразеології/Аліна Заїка // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 11.-С.30-32
|
>11.
| Токарчук Б. Віршований словничок фразеологізмів/Борис Токарчук // Українська мова й література в сучасній школі, 2013. т.№ 5.-С.53-54
|
>12.
| Остапченко О. Великі географічні. курйози, або як виникають назви/Олена Остапченко // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 4.-С.22-25
|
>13.
| Торчинський М. Вербич С. О. Гідронімія басейну Дністра/М. Торчинський // Мовознавство, 2017. т.№ 4.-С.81-82
|
>14.
| Омельчук С. Вивчення іменника на матеріалі лексичних новотворів : дослідницьке опрацювання/Сергій Омельчук // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 4.-С.15-17
|
>15.
| Хома Т. Вивчення лексикології та фразеології : Формування культури мовлення/Тетяна Хома // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.50-53
|
>16.
| Щока Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Грінченка/Ольга Щока // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 5.-С.28-33
|
>17.
| Костюшко Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів/Вікторія Костюшко // Українська мова і література в школі, 2020. т.№ 3.-С.2-5
|
>18.
| Шрамко О. Використання ономастичного регіонального матеріалу на уроках української мови/Ольга Шрамко // Початкова школа, 2012. т.№ 11.-С.14-19
|
>19.
| Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 6.-С.9-13
|
>20.
| Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 5.-С.16-21
|
|
|