Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (44)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (5)Електронний каталог книг іноземними мовами (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лінгвістика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-132 
1.

Остапченко Мовні таємниці в оповідках, або техніка педагогічного сторителінгу на заняттях з української мови/Олена Остапченко // Українська мова і література в школах України, 2021. т.№ 3 (трав.-черв.).-С.32-36
2.

Бріцин В. М. Стаття Шарля Баллі «Syntaxe de la modalite explicite» («Синтаксис експліцитної модальності») і сучасна лінгвістика/В. М. Бріцин, Л. В. Аніщенко // Мовознавство, 2021. т.№ 3.-С.43-50
3.

Крисак Креолізований текст як засіб активізації навчання англійського діалогічного мовлення у закладах фахової передвищої освіти/Лариса Крисак // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.182-186
4.

Коцюбівська Неологізми модної індустрії в українськомовному дискурсі мас-медіа/Марія Коцюбівська // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 6.-С.41-43
5.

Яровенко Актуальність лінгвостилістичних досліджень поетичного ономастикону Яра Славутича в умовах сучасного освітнього процесу/Тетяна Яровенко // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 6.-С.21-23
6.

Должикова Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти/Тетяна Должикова // Українська мова і література в школі, 2020. т.№ 1.-С.14-16
7.

Радченко Ю. В. Робота з креолізованими текстами як засіб опрацювання орфограм нової редакції "Українського правопису"/Ю. В. Радченко // Вивчаємо українську мову та літературу, 2020. т.№ 31/33 (листоп.).-С.2-6
8.

Живолуп Дискурс і текст: термінологічна проблема чи взаємодоповнювальні лінгвістичні категорії?/Роман Живолуп // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 1/2.-С.31-35
9.

Один із найвидатніших лінгвістів світу та один із засновників Української академії наук [Агатангел Кримський] // Шкільний світ. -Київ:Дубицький О.Є., 2019. т.№ 11.-С.18-20
10.

Живолуп Феномен дискурсу в сучасній лінгвістиці: підходи до визначення поняття /Роман Живолуп // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 7/8.-С.29-32
11.

Онищенко О. Національна бібліотека України імені В. І, Вернадського як центр підготовки кадрів вищої кваліфікації та розвитку нових наукових напрямів у бібліотечній та архівній галузях в Україні (1993-2018)/О. Онищенко, Л. Дубровіна // Бібліотечний вісник. -К.:НБУВ, 2018,N N 3.-С.3-11
12.

Муравйова В. Побудова індексів із загальними та спеціальними визначниками у класі "8 Мова. Мовознавство. Лінгвістика. Література"/В. Муравйова, А. Діденко // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 7.-С.31-33
13.

Єрмоленко С. С. Stamper K. Word by word: secret life of dictionaries/С. С. Єрмоленко // Мовознавство, 2018. т.№ 1.-С.72-74
14.

Криськів Описові фрагменти художніх текстів як дидактичний матеріал для уроків української мови (на прикладі творів У. Самчука)/Мирослава Криськів, Володимир Мельничайко // Українська мова та література (Шкільний світ), 2018. т.№ 1/2.-С.64-69
15.

Онищенко О. Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського як центр підготовки кадрів вищої кваліфікації та розвитку нових науковіх напрямів у бібліотечній та архівній галузі в Україні (1993-2018)/О. Онищенко, Л. Дубровіна // Бібліотечний вісник. -К.:НБУВ, 2018,N N 2.-С.48-58
16.

Муравйова В. Побудова індексів із загальними та спеціальними визначниками у класі "8 Мова. Мовознавство. Лінгвістика. Література"/В. Муравйова, А. Діденко // Вісник Книжкової палати, 2018,N № 8.-С.23-23
17.

Шевченко Л. Українська неолінгвістика: пошуковий простір, напрями, проблеми/Л. Шевченко // Народна творчість та етнологія, 2018,N № 3.-С.22-30
18.

Дьячок Н. Просяник О. П. Фердинанд де Соссюр: деміфологізація концепції/Н. Дьячок // Мовознавство, 2018. т.№ 6.-С.68-70
19.

Просяник О. П. Наукова конференція Ф. де Соссюра у світлі нових автографічних матеріалів/О. П. Просяник // Мовознавство, 2018. т.№ 5.-С.68-77
20.

Міньковська Фемінізуймо професії! Назви професій у галузі біології та медицини в аспекті гендерного аналізу/Ірина Міньковська // Українська мова та література (Шкільний світ), 2018. т.№ 11/12.-С.20-22
21.

Міньковська Транскрибування і транслітерування. Можливості та проблеми застосування в Україні/Ірина Міньковська // Українська мова та література (Шкільний світ), 2018. т.№ 11/12.-С.23-36
22.

Балабан О.О. Категоризація як базова когнітивна процедура/О. О. Балабан // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.47-52
23.

Кожухова Г.О. До проблеми дослідження емоційних універсальних концептів (на прикладі концепту "Любов")/Г. О. Кожухова // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.58-61
24.

Москвичова О.А. Когнітивно-семіотична природа метаморфози/О. А. Москвичова // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.94-99
25.

Ковбасюк Л. А. Корпусна лінгвістика та германістика: теоретичні засади і перспективи/Л. А. Ковбасюк // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.9-14
26.

Коць Т.А. Мовна свідомість у синхронії та діахронії/Т. А. Коць // Мовознавство, 2017. т.№ 1.-С.49-56
27.

Клименко А. Усемогутня сила компліменту/Анастасія Клименко // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 2.-С.21-22
28.

Шестопалова Л. Поняття вини в українському праві/Л. Шестопалова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2017. т.№ 3.-С.5-15
29.

Рудик М.К. Дискурсивна стратегія спонукання й тактики її реалізації в персонажному мовленні неавторитарно-оптимістичного типу мовної особистості (на матеріалах новел О'Генрі)/М. К. Рудик // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.101-105
30.

Шевченко Л. І. Слов'янський вектор медіалінгвістичної компетенції в технологіях впливу: до постановки питання/Л. І. Шевченко // Слов'янознавство і нові парадигми та напрями соціогуманітарних досліджень. -Київ:НБУВ, 2017.-С.75-77
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-132 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)