Пошуковий запит: (<.>K=літературне читання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ткачук Г. Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності/Галина Ткачук // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.20-25.
|
>2.
| Кохно Т. Літературне читання у 3-4 класах/Тетяна Кохно // Початкова школа, 2012. т.№ 5.-С.39-42
|
>3.
| Працюємо за новими підручниками Вип. 8 // Початкова освіта (Шкільний світ), 2013. т.№ 32.-С.3-31
|
>4.
| Рондяк Л. Розвиток літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читаня/Лариса Рондяк // Початкова школа, 2015. т.№ 4.-С.38-40
|
>5.
| Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році // Початкова школа, 2016. т.№ 4.-С.1-6.
|
>6.
| Білоножко Ю. Орієнтовні тематичні тестові контрольні роботи з літературного читання у 2 класі/Юлія Білоножко // Початкова школа, 2016. т.№ 4.-С.21-25.
|
>7.
| Україна. М-во освіти і науки Орієнтовні вимоги до контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи // Початкова школа, 2016. т.№ 10.-С.1-22.
|
>8.
| Савченко О. Методика роботи з ілюстративним матеріалом на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа, 2016. т.№ 12.-С.4-10.
|
>9.
| Митник О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання/Олександр Митник, Світлана Швець, Галина Буряк // Початкова школа, 2017. т.№ 1.-С.10-15.
|
>10.
| Ковалів І. Цікава школа: знайти підхід до кожного/І. Ковалів // Урядовий кур'єр, 2016. т.27 жовт.(№ 201).-С.5
|
>11.
| Поліщук Ірина Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання/Ірина Поліщук // Українська мова і література в школі, 2017,N № 1.-С.41-42
|
>12.
| Чабайовська М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі/Марія Чабайовська, Світлана Шароварко // Початкова школа, 2017. т.№ 2.-С.25-28
|
>13.
| Куракіна Т. Невмирущий Кобзар/Тамара Куракіна // Початкова школа, 2017. т.№ 3.-С.7-9.
|
>14.
| Савченко О. Літературне читання: інтерактивні методи і прийоми /Олександра Савченко // Початкова школа, 2017. т.№ 4.-С.34-39
|
>15.
| Вашуленко О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання/Оксана Вашуленко // Початкова школа, 2017. т.№ 8.-С.20-24
|
>16.
| Дробчак Я. Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання/Ярослава Дробчак, Олена Дозорців // Початкова школа, 2017. т.№ 8.-С.33-39.
|
>17.
| Єгупова В. Урок літературного читання у 3 класі/Віта Єгупова // Початкова школа, 2017. т.№ 9.-С.18-21.
|
>18.
| Михайленко Т. Перевірні тематичні роботи для 2 класу/Тетяна Михайленко // Початкова школа, 2017. т.№ 10.-С.21-28.
|
>19.
| Синільник Якими іграшками гралися наші бабусі/Віра Синільник // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.64.
|
>20.
| Савченко Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом/Олександра Савченко // Початкова школа, 2018. т.№ 4.-С.12–16
|
|
|