Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=літературне читання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.

Ткачук Г. Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності/Галина Ткачук // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.20-25.
2.

Кохно Т. Літературне читання у 3-4 класах/Тетяна Кохно // Початкова школа, 2012. т.№ 5.-С.39-42
3.

Працюємо за новими підручниками Вип. 8 // Початкова освіта (Шкільний світ), 2013. т.№ 32.-С.3-31
4.

Рондяк Л. Розвиток літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читаня/Лариса Рондяк // Початкова школа, 2015. т.№ 4.-С.38-40
5.

Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році // Початкова школа, 2016. т.№ 4.-С.1-6.
6.

Білоножко Ю. Орієнтовні тематичні тестові контрольні роботи з літературного читання у 2 класі/Юлія Білоножко // Початкова школа, 2016. т.№ 4.-С.21-25.
7.

Україна. М-во освіти і науки Орієнтовні вимоги до контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи // Початкова школа, 2016. т.№ 10.-С.1-22.
8.

Савченко О. Методика роботи з ілюстративним матеріалом на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа, 2016. т.№ 12.-С.4-10.
9.

Митник О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання/Олександр Митник, Світлана Швець, Галина Буряк // Початкова школа, 2017. т.№ 1.-С.10-15.
10.

Ковалів І. Цікава школа: знайти підхід до кожного/І. Ковалів // Урядовий кур'єр, 2016. т.27 жовт.(№ 201).-С.5
11.

Поліщук Ірина Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання/Ірина Поліщук // Українська мова і література в школі, 2017,N № 1.-С.41-42
12.

Чабайовська М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі/Марія Чабайовська, Світлана Шароварко // Початкова школа, 2017. т.№ 2.-С.25-28
13.

Куракіна Т. Невмирущий Кобзар/Тамара Куракіна // Початкова школа, 2017. т.№ 3.-С.7-9.
14.

Савченко О. Літературне читання: інтерактивні методи і прийоми /Олександра Савченко // Початкова школа, 2017. т.№ 4.-С.34-39
15.

Вашуленко О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання/Оксана Вашуленко // Початкова школа, 2017. т.№ 8.-С.20-24
16.

Дробчак Я. Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання/Ярослава Дробчак, Олена Дозорців // Початкова школа, 2017. т.№ 8.-С.33-39.
17.

Єгупова В. Урок літературного читання у 3 класі/Віта Єгупова // Початкова школа, 2017. т.№ 9.-С.18-21.
18.

Михайленко Т. Перевірні тематичні роботи для 2 класу/Тетяна Михайленко // Початкова школа, 2017. т.№ 10.-С.21-28.
19.

Синільник Якими іграшками гралися наші бабусі/Віра Синільник // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.64.
20.

Савченко Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом/Олександра Савченко // Початкова школа, 2018. т.№ 4.-С.12–16
 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)