Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутній учитель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58
Автор(и) : Кращенко Ю.
Назва : Виховання лідерських якостей у професійній підготовці вчителя
Місце публікування : Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 70-77 (Шифр Д080265/2011/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 77
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Вищі навчальні заклади-- Педагогічні-- Студенти-- Виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідер--лідерство--студентське самоврядування--майбутній учитель
Анотація: У статті розглянуто стан та перспективи виховання лідерських якостей під час професійної підготовки вчителя. Розкрито потенціал системи студентського самоврядування вищого навчального закладу у вихованні педагогів-лідерів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Бойчук П. М., Борбич Н. В.
Назва : Модель формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2013. - № 1. - С. 35-44. - ISSN 1817-3764 (Шифр С060/2013/1). - ISSN 1817-3764
Примітки : Бібліогр.: с. 43 (7 назв)
ББК : 74
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній учитель--модель--навчально-виховний процес--соціальна компетентність
Анотація: У статті розкрито сутність соціальної компетентності, схарактеризовано структурні елементи моделі формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів. Досліджено соціальну компетентність студентів педагогічних коледжів як комплексну характеристику особистості майбутнього вчителя, що є системою оцінних соціальних, психолого-педагогічних знань, умінь, навичок, досвіду педагогічної діяльності, цінностей і мотивів життєдіяльності, а також особистісних якостей, що дають змогу ефективно виконувати соціальні функції в межах компетенції вчителя. Проаналізовано специфіку навчально-виховного процесу педагогічного коледжу в аспекті формування соціальної компетентності особистості студента.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37(05)"540*3"
Автор(и) : Гусейнова Л.В.
Назва : Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності
Колективи : Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Місце публікування : Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя. Наукові записки/ Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 31-37 (Шифр 74.48 / 378/Н 60-564031)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 37(05)"540*3" + 159.9(05)"540*3"
ББК : 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Предметні рубрики: Вищі навчальні заклади-- Музична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактична модель формування готовності--компонентна структура готовності--модель формування готовності--майбутній учитель
Анотація: У статті розкриваються поняття та механізми управління, що необхідні для розуміння процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабенко, Вікторія
Назва : Організація контролю у навчанні стилістики майбутніх учителів української мови і літератури
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 19-22 (Шифр У679846/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Вища освіта-- Підготовка вчителів мови і літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поточний контроль--підсумковий контроль--попередній (діагностичний) контроль --майбутній учитель--навчання стилістики
Анотація: Обґрунтовано види організації контролю у навчанні стилістики майбутніх учителів української мови і літератури, зокрема попередній (діагностичний), поточний, підсумковий контроль, наведено види вправ і завдань для контролю.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)