Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маніпулятивний вплив<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Шлімакова, І. І.
Психодинамічні опосередкування тенденцій до маніпулятивних дій у представників соціономічних професій [Текст] / І. І. Шлімакова, Ю. В. Борець> //
Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів : Десна Поліграф, 2016. - С. 208-211 . - ISBN 978-617-7491-27-8
УДК
316.6(062.552)
159.9(062.552)
ББК
88.5я431
Рубрики:
Наукові дослідження--Працівники освіти--Психодинамічна теорія
Кл.слова (ненормовані):
маніпулятивний вплив
--
маніпуляція
--
сучасні теоретико-емпірічні дослідження
--
комунікативна функція
--
емоційність
--
соціальна пластичність
Дод.точки доступу:
Борець, Ю.В.; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. ШевченкаУкраїнська академія акмеологічних наук. Психолого-педагогічний факультети
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Соломянюк, Н. М.
Феномен маніпулятивного впливу реклами [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 6
. - С. 53-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Методи впливу реклами
Рубрики:
Реклама--Економіка--Психологічний вплив
Громадська свідомість--Рекламні засоби
Маніпуляція--Психологія маніпуляції
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
психологічний вплив
--
маніпуляція
--
маніпулятивний вплив
Анотація:
Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.
Дод.точки доступу:
Опульська, Л.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)