Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маніпулятивний вплив<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 316.6(062.552)
Автор(и) : Шлімакова І. І., Борець Ю.В.
Назва : Психодинамічні опосередкування тенденцій до маніпулятивних дій у представників соціономічних професій
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, Українська академія акмеологічних наук
Місце публікування : Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів/ Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів: Десна Поліграф, 2016. - С. 208-211. - ISBN 978-617-7491-27-8 (Шифр 88.5 / 15/С 30-505355). - ISBN 978-617-7491-27-8
УДК : 316.6(062.552) + 159.9(062.552)
ББК : 88.5я431
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Працівники освіти-- Психодинамічна теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпулятивний вплив--маніпуляція--сучасні теоретико-емпірічні дослідження--комунікативна функція--емоційність--соціальна пластичність
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н.М., Опульська Л.В.
Назва : Феномен маніпулятивного впливу реклами : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 53-58: табл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Економіка-- Психологічний вплив
Громадська свідомість-- Рекламні засоби
Маніпуляція-- Психологія маніпуляції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--психологічний вплив--маніпуляція--маніпулятивний вплив
Зміст : Методи впливу реклами
Анотація: Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)