Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маніпулятивний вплив<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання
: 316.6(062.552)
Автор(и)
: Шлімакова І. І., Борець Ю.В.
Назва
: Психодинамічні опосередкування тенденцій до маніпулятивних дій у представників соціономічних професій
Колективи
: Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, Українська академія акмеологічних наук
Місце публікування
: Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів/ Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів: Десна Поліграф, 2016. - С. 208-211. - ISBN 978-617-7491-27-8 (Шифр 88.5 / 15/С 30-505355). - ISBN 978-617-7491-27-8
УДК
: 316.6(062.552) + 159.9(062.552)
ББК
: 88.5я431
Предметні рубрики:
Наукові дослідження-- Працівники освіти-- Психодинамічна теорія
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маніпулятивний вплив
--маніпуляція--сучасні теоретико-емпірічні дослідження--комунікативна функція--емоційність--соціальна пластичність
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Соломянюк Н.М., Опульська Л.В.
Назва
: Феномен маніпулятивного впливу реклами : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 53-58: табл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Реклама-- Економіка-- Психологічний вплив
Громадська свідомість-- Рекламні засоби
Маніпуляція-- Психологія маніпуляції
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): реклама--психологічний вплив--маніпуляція--
маніпулятивний вплив
Зміст
: Методи впливу реклами
Анотація:
Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)