Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (388)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)Електронний каталог книг іноземними мовами (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1572
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : Н748486
Назва : Новый маркетинг
Вихідні дані : ,Б.р.
Зареєстровані надходження:
     2005 
Знайти схожі

2.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : С115787
Назва : Социология:Теория, методы, маркетинг
Вихідні дані : ,Б.р.
Зареєстровані надходження:
     2015  2003  2002  2001 
Знайти схожі

3.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : М559884
Назва : Маркетинг и реклама : український професійний журнал
Вихідні дані : Харків: Студцентр, 1996
Зареєстровані надходження:
     2006 
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : С774614
Назва : Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Вихідні дані : Київ: Соціологія:теорія,методи,маркетинг, 1997
ISSN: 1563-3713
Зареєстровані надходження:
     2024  2021  2020  2019  2018  2017  2015  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2002 
Знайти схожі

5.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : М636468
Назва : Маркетинг в Українi
Вихідні дані : Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана,Б.р.
ISSN: 1606-3732
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001 
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хамідова А.
Назва : Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 38-40 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Хімічні підприємства
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Герасименко В., Давиденко І.
Назва : Інтернет як засіб просування туристичних послуг
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 41-46 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Туристична індустрія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савельєв В.В.
Назва : Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
Місце публікування : Економiка, фiнанси, право. - 2009. - № 4. - С. 3-5 (Шифр Е779492/2009/4)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чухрай Н.
Назва : Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 53-58 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шумейко В.
Назва : Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - №1. - С. 46-48 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк О.
Назва : "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 17-22 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Мінеральні води --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сафоненко А.
Назва : Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 15-18 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвійчук-Соскіна Н.
Назва : Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 37-41 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Данніков О.
Назва : Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 27-33 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Страхування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кальченко А.
Назва : Проблеми логістичного ринку послуг
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 59-63 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Логістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65
Автор(и) : Воробьева Е.
Назва : Иногда они возвращаются : в провинции ренесанс сетевого маркетинга. Почему он вернулся в кризис?
Місце публікування : Огонек. - 2009. - № 1. - С. 34-35 (Шифр О791862/2009/1)
ББК : 65
Предметні рубрики: Мережний маркетинг
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Диніна К.
Назва : Стратегія формування конкурентних переваг
Місце публікування : Персонал. - Київ: Персонал Плюс, 2009. - N 1. - С. 78-82 (Шифр П127812/2009/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зоткін А.
Назва : Інтеграція і регіоналізація - два вектори єдиної політики Євросоюзу
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Київ: Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2009. - N 4. - С. 67-83. - ISSN 1563-3713 (Шифр С774614/2009/4). - ISSN 1563-3713
Примітки : Библиогр.: с. 82-83
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський союз--вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барматова С.
Назва : Зміна місця і ролі комунікації в сучасному світі
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Київ: Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2009. - N 3. - С. 158-168. - ISSN 1563-3713 (Шифр С774614/2009/3). - ISSN 1563-3713
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кутуєв П.
Назва : Соціологія: історичні витоки та сучасні трансформації
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2009. - №3. - С. 183-206 (Шифр С774614/2009/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологія
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)