Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1572
Показані документи с 1 за 20 |
|
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Журнал Шифр видання : Н748486
Назва : Новый маркетинг
Вихідні дані : ,Б.р.
Зареєстровані надходження: 2005
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Журнал Шифр видання : С115787
Назва : Социология:Теория, методы, маркетинг
Вихідні дані : ,Б.р.
Зареєстровані надходження: 2015
2003
2002
2001
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Журнал Шифр видання : М559884
Назва : Маркетинг и реклама
: український професійний журнал
Вихідні дані : Харків: Студцентр, 1996
Зареєстровані надходження: 2006
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Журнал Шифр видання : С774614
Назва : Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Вихідні дані : Київ: Соціологія:теорія,методи,маркетинг, 1997
ISSN: 1563-3713
Зареєстровані надходження: 2024
2021
2020
2019
2018
2017
2015
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2002
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Журнал Шифр видання : М636468
Назва : Маркетинг в Українi
Вихідні дані : Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана,Б.р.
ISSN: 1606-3732
Зареєстровані надходження: 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Хамідова А.
Назва : Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 38-40 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Хімічні підприємства Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Герасименко В., Давиденко І.
Назва : Інтернет як засіб просування туристичних послуг
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 41-46 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Туристична індустрія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Савельєв В.В.
Назва : Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії
Місце публікування : Економiка, фiнанси, право. - 2009. - № 4. - С. 3-5 (Шифр Е779492/2009/4)
Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Чухрай Н.
Назва : Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 53-58 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шумейко В.
Назва : Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - №1. - С. 46-48 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк О.
Назва : "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 17-22 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Мінеральні води --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сафоненко А.
Назва : Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 15-18 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Матвійчук-Соскіна Н.
Назва : Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 37-41 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Данніков О.
Назва : Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 27-33 (Шифр М636468/2009/2)
Предметні рубрики: Страхування Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кальченко А.
Назва : Проблеми логістичного ринку послуг
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 59-63 (Шифр М636468/2009/1)
Предметні рубрики: Логістика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65
Автор(и) : Воробьева Е.
Назва : Иногда они возвращаются
: в провинции ренесанс сетевого маркетинга. Почему он вернулся в кризис?
Місце публікування : Огонек. - 2009. - № 1. - С. 34-35 (Шифр О791862/2009/1)
ББК : 65 Предметні рубрики: Мережний маркетинг
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Диніна К.
Назва : Стратегія формування конкурентних переваг
Місце публікування : Персонал. - Київ: Персонал Плюс, 2009. - N 1. - С. 78-82 (Шифр П127812/2009/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Зоткін А.
Назва : Інтеграція і регіоналізація - два вектори єдиної політики Євросоюзу
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Київ: Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2009. - N 4. - С. 67-83. - ISSN 1563-3713 (Шифр С774614/2009/4). - ISSN 1563-3713 Примітки : Библиогр.: с. 82-83
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський союз--вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Барматова С.
Назва : Зміна місця і ролі комунікації в сучасному світі
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - Київ: Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2009. - N 3. - С. 158-168. - ISSN 1563-3713 (Шифр С774614/2009/3). - ISSN 1563-3713
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кутуєв П.
Назва : Соціологія: історичні витоки та сучасні трансформації
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2009. - №3. - С. 183-206 (Шифр С774614/2009/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологія
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
|
|