Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингова служба<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Литвин, О. О.
Особливості планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств [Текст] / Литвин О. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. -
№ 1
. - С. 113-116 : табл. - Бібліогр.: с. 116 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Машинобудівні підприємства--Маркетингова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
підприємство
--
стратегія
--
маркетингова служба
--
планування
--
конкурентні переваги
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Килиленко, В. В.
Організація управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки [Текст] / В. В. Килиленко> // Економіка АПК. - 2018. -
№ 9
. - С. 69-76 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Маркетинг--Підприємства АПК
Маркетингова діяльність підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
маркетингова діяльність
--
підприємство
--
структура управління маркетинговою діяльністю
--
організаційна структура
--
маркетингова служба
Анотація:
Мета статті - визначити базові підходи та чинники щодо формування структури управління маркетингом підприємства, проаналізувати основні типи структур управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні з урахуванням досвіду лідерів світового ринку. Результати дослідження мають практичне значення для процесу ефективної організації управління маркетинговою діяльністю у сучасних підприємствах-постачальниках МТЗ з метою покращення загальних результатів діяльності АПК України. Розроблено практичні рекомендації щодо вибору організаційних структур управління маркетинговою діяльністю на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)