Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингова служба<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Килиленко В. В.
Назва
: Організація управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки
Місце публікування
: Економіка АПК. - 2018. - № 9. - С. 69-76: рис. (Шифр Е969742/2018/9)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Підприємства АПК
Маркетингова діяльність підприємства
Анотація:
Мета статті - визначити базові підходи та чинники щодо формування структури управління маркетингом підприємства, проаналізувати основні типи структур управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні з урахуванням досвіду лідерів світового ринку. Результати дослідження мають практичне значення для процесу ефективної організації управління маркетинговою діяльністю у сучасних підприємствах-постачальниках МТЗ з метою покращення загальних результатів діяльності АПК України. Розроблено практичні рекомендації щодо вибору організаційних структур управління маркетинговою діяльністю на ринку постачання запасних частин до сільськогосподарської техніки в Україні.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Литвин О. О.
Назва
: Особливості планування маркетингової діяльності машинобудівних підприємств
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 113-116: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/1). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 116
Предметні рубрики:
Машинобудівні підприємства-- Маркетингова діяльність
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): підприємство--стратегія--
маркетингова служба
--планування--конкурентні переваги
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)