Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговий аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Городецька М. О. Аналіз моделі поведінки споживача: мікроекономічний та маркетинговий підхід/М. О. Городецька // Вісник, 2012. т.№ 2.-С.3-6
2.

Оглобіна В. О. Теоретичні засади антикризового управління/В. О. Оглобіна // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 1.-С.31-35
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)