Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговий аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Оглобіна В. О.
Назва : Теоретичні засади антикризового управління
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 31-35. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/1). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 35
Предметні рубрики: Управління-- Антикризове управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємництво--розвинута країна--ринок--відсоткова ставка--маркетинговий аналіз--концепція
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Городецька М. О.
Назва : Аналіз моделі поведінки споживача: мікроекономічний та маркетинговий підхід
Місце публікування : Вісник. - 2012. - № 2. - С. 3-6 (Шифр В410560/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 6
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживач--мікроекономічний аналіз--маркетинговий аналіз--поведінка
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)