Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговий комплекс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечипорук С. В.
Назва : Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/1). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 127
Предметні рубрики: Готелі-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--формування стратегій--готельне господарство--маркетинговий менеджмент--маркетинговий комплекс--сегментування--вибір--позиціонування
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Родіонов С. О., Чепела В. В., Морозова Є. С.
Назва : Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства
Місце публікування : Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління/ ЧНТУ. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50 (Шифр Ч361695/2018/1 (9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інформаційні технології-- Підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--інтернет-маркетинг--маркетинговий комплекс--маркетингові стратегії--туристичні компанії--програмне забезпечення--crv-системи--автоматизація маркетингу
Анотація: У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)