Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговий менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Нечипорук С. В. Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства/Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 1.-С.124-128
2.

Монтрін І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг/Ірина Монтрін, Антоніна Коротєєва // Маркетинг в Українi, 2019. т.№ 5.-С.17-22
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)