Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетинговий менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Монтрін, Ірина
.
Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / Ірина Монтрін, Антоніна Коротєєва> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 5
. - С. 17-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22
УДК
659.19
Рубрики:
Туристичні послуги--Ринок--Реклама--Оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
економічна ефективність
--
комунікаційна ефективність
--
бізнес-моделі
--
маркетинговий менеджмент
Анотація:
Стаття присвячена оцінюванню ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг ( на прикладі туристичного агенства), а саме визначення комунікаційного та економічного ефекту після проведення рекламної компанії. Запропоновано матричний метод визначення економічної та комунікаційної ефективності реклами на основі методу аналітичних ієрархій Т. Сааті.
Дод.точки доступу:
Коротєєва, Антоніна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Нечипорук, С. В.
Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. -
№ 1
. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія
--
формування стратегій
--
готельне господарство
--
маркетинговий менеджмент
--
маркетинговий комплекс
--
сегментування
--
вибір
--
позиціонування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)