Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетинговий план<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 67/Б 46
Автор(и)
: Бенько Т., Новікова С.
Назва
: Маркетингове планування
Місце публікування
: Український юрист. - 2011. - № 5. - С. 32-35: ілюстр. - ISSN 1726-3077 (Шифр У816621/2011/5). - ISSN 1726-3077
ББК
: 67
Предметні рубрики:
Маркетингове планування
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маркетинговий план
--маркетинговий бюджет--маркетинг
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Корінєв В. Л., Сємілєтова Г. А.
Назва
: Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/3). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 198
Предметні рубрики:
Підприємства-- Маркетинг-- Планування
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): підприємство--маркетингова діяльність--процес планування--цілі та критерії діяльності підприємства--
маркетинговий план
--попит--потреби споживача
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.9(4Укр)29
Автор(и)
: Соломянюк, Наталія Миколаївна
Назва
: Модель планування "воронки продаж" на підприємстві
Місце публікування
: Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 12. - С. 10-13: мал.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 65.9(4Укр)29
Предметні рубрики:
Економіка підприємства-- Маркетингові витрати
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маркетинговий план
--воронка продаж--конверсія
Анотація:
Визначення рівня освоєння маркетингових витрат на підприємсті та можливостей їх підвищення з метою забезпечення отримання максимального прибутку обгрунтовує необхідність встановлення ефективного його розподілу. В даному випадку необхідною умовою є визначення основних прибуткових сегментів, для яких плануються маркетингові заходи та розраховуються прогнозні показники ефективності їх реалізації.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Буднікевич І. М.
Назва
: Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 9. - С. 88-90 (Шифр Ф241809/2015/9)
Примітки
: Бібліогр.: с. 90
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Планування
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маркетинговий план
--споживач--мінімізація ризиків--прогноз--антикризове управління--складові бізнесу
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)