Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговий план<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67/Б 46
Автор(и) : Бенько Т., Новікова С.
Назва : Маркетингове планування
Місце публікування : Український юрист. - 2011. - № 5. - С. 32-35: ілюстр. - ISSN 1726-3077 (Шифр У816621/2011/5). - ISSN 1726-3077
ББК : 67
Предметні рубрики: Маркетингове планування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий план--маркетинговий бюджет--маркетинг
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корінєв В. Л., Сємілєтова Г. А.
Назва : Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 198
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг-- Планування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--маркетингова діяльність--процес планування--цілі та критерії діяльності підприємства--маркетинговий план--попит--потреби споживача
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.9(4Укр)29
Автор(и) : Соломянюк, Наталія Миколаївна
Назва : Модель планування "воронки продаж" на підприємстві
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 12. - С. 10-13: мал.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.9(4Укр)29
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Маркетингові витрати
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий план--воронка продаж--конверсія
Анотація: Визначення рівня освоєння маркетингових витрат на підприємсті та можливостей їх підвищення з метою забезпечення отримання максимального прибутку обгрунтовує необхідність встановлення ефективного його розподілу. В даному випадку необхідною умовою є визначення основних прибуткових сегментів, для яких плануються маркетингові заходи та розраховуються прогнозні показники ефективності їх реалізації.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буднікевич І. М.
Назва : Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 9. - С. 88-90 (Шифр Ф241809/2015/9)
Примітки : Бібліогр.: с. 90
Предметні рубрики: Маркетинг-- Планування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий план--споживач--мінімізація ризиків--прогноз--антикризове управління--складові бізнесу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)