Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові витрати<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Артімонова І. В. Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах/І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 3.-С.122-125
2.

Огаренко Т. Ю. Модель формування попиту на послуги вищої освіти з урахуванням керованих і некерованих факторів впливу на попит/Т. Ю. Огаренко // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2016. т.№ 4/5.-С.20-25
3.

Ткаченко Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником „Маркетингові витрати” у місію обліково-економічного забезпечення/Сергій Анатолійович Ткаченко, Олена Миколаївна Потишняк // Економіка. Фінанси. Право, 2019. т.№ 1.-С.8-10
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)