Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингові проекти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Голованова, Майя, Каменєва, Зоя
Назва
: Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - Київ, 2019. - № 1. - С. 43-45 (Шифр М636468/2019/1)
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Стратегії-- Клієнти -- Дослідження
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маркетингові проекти
--інвестиції--електронна пошта
Анотація:
Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)