Пошуковий запит: (<.>K=математична компетентність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 22 |
>1.
| Листопад Н. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика/Наталія Листопад // Початкова школа, 2011. т.№ 8.-С.51-54
|
>2.
| Глобін О. Компетентнісний підхід у навчанні та стандарт шкільної математичної освіти/Олександр Глобін // Математика в школі, 2011. т.№ 11/12.-С.2-5
|
>3.
| Пасічник Н. Формування соціальної компетентності випускника школи на уроках математики/Ніна Пасічник, Галина Пасічник // Математика в сучасній школі, 2012. т.№ 7/8.-С.36-38
|
>4.
| Музиченко С. Роль конструктивних алгебраїчних задач у формуванні математичних компетентностей учнів/Світлана Музиченко // Математика в сучасній школі, 2012. т.№ 10.-С.17-22
|
>5.
| Щербакова Катерина Математика розум упорядковує/Катерина Щербакова // Дошкільне виховання, 2013. т.№ 7.-С.19-22
|
>6.
| Прищенко М. Компетентнісно зорієнтовані задачі на уроці математики в 1 класі/Марія Прищенко // Початкова школа, 2015. т.№ 3.-С.19-22
|
>7.
| Формування ключових компетентностей учнів засобами підручника "Українська мова" для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології/С. Караман, О. Горошкіна // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 6.-С.22-29.
|
>8.
| Богданова В. Я. Формування математичної компетентності під час вивчення хімії/В. Я. Богданова, Н. А. Дяченко // Педагогічна майстерня, 2017. т.№ 9.-С.11-15
|
>9.
| Ігнатенко Л. Діагностування в системі методичної роботи/Л. Ігнатенко // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N № 12.-С.45-48
|
>10.
| Зінкевич Професійна компетентність заступника директора/Олена Зінкевич // Завуч (Шкільний світ), 2018. т.№ 6.-С.9-22
|
>11.
| Гавриш О. Додавання та віднімання раціональних чисел. Урок-квест у 6-му класі/Ольга Гавриш // Математика (Шкільний світ). -Київ:ТОВ "Видавничий дім "Перше вересня", 2018. т.№ 19.-С.13-20
|
>12.
| Лагодюк Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України"/Вікторія Лагодюк, Ірина Федорчук // Початкова школа, 2018. т.№ 7.-С.14-19.
|
>13.
| Бібікова Використання мнемотехніки на уроках математики як ефективний шлях реалізації концепції "Нової української школи"/Інна Бібікова // Математика в рідній школі, 2018. т.№ 7/8.-С.42-47
|
>14.
| Красницький М. Координати, вектори, геометричні перетворення в просторі: тести для повторення і систематизації знань учнів/Микола Красницький, Костянтин Редчук, Олена Коваленко // Математика в рідній школі, 2018. т.№ 11.-С.8-14
|
>15.
| Науменко А. Навчально-дослідницька діяльність учнів 5 - 6 класів на уроках математики/Алла Науменко, Наталія Панькова // Математика в рідній школі, 2018. т.№ 11.-С.29-33
|
>16.
| Математична компетентність випускників початкової школи // Освіта України, 2019. т.№ 5.-С.12-13
|
>17.
| Терещенко В. Стан сформованості математичної компетентності випускників початкової школи (за результатами загальнодержавного моніторингового дослідження УЦОЯО)/В. Терещенко, В. Горох, М. Мазорчук // Математика в рідній школі, 2019,N № 3.-С.2-12
|
>18.
| Сарієнко Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початкова школа, 2019. т.№ 6.-С.22-26
|
>19.
| Мельник Г. Текстові задачі екологічного характеру як засіб формування математичних компетентностей учнів 5-6 класу/Г. Мельник, Н. Баюн // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 5.-С.18-24
|
>20.
| Гринчак Формування математичної компетентності в учнів початкових класів засобами діяльнісного підходу (Урок математики в 4 класі)/Василина Гринчак // Початкова школа, 2019. т.№ 12.-С.22-24
|
>21.
| Вишневська І. В. Виховання компетентнісно зорієнтованої особистості на уроках математики/І. В. Вишневська // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.11-14
|
>22.
| Корнійчук Застосування навичок STEAM-освіти на заняттях зі спецдисциплін спеціальності 022 дизайн/Тетяна Корнійчук // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.169-172
|
|