Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (9)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіаосвіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.


   
    Медіаосвіта: зміни, що не чекають. Концепція впровадження медіаосвіти в україні (нова редакція) [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 13. - С. 4-12
Рубрики: Медіаосвіта--Концепція--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
правова основа концепції -- медіаінформаційна грамотність -- медіакультура -- форми медіаосвіти -- основні принципи медіаосвіти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Елементи медіаосвіти на уроках літератури [Текст] // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 9. - С. 46-47
Рубрики: Медіаосвіта--Уроки світової літератури
   Світова література--Методичні рекомендації

Анотація: Автор статті знайомить з елементами медіаосвіти на уроках літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Медіаосвіта - вимога часу! За результатами всеукраїнського експерименту [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 19. - С. 13-20. - Бібліогр.: с. 20
Рубрики: Медіаосвіта--Загальноосвітні навчальні заклади--Експеримент, 2011-2016 рр.
Анотація: Існує нагальна потреба політичної та інформаційної підтримки з боку МОН України медіаосвітнього руху. Для цього потрібен основний меседж - про важливість і перспективність інтесифікації медіаосвіти в Україні саме зараз. Завершився всекураїнський експеримент з теми "Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів", що тривав протягом 2011-2016 рр.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ватковська, М. Г.
    Особливості впровадження медіосвіти в навчальних закладах Дніпропитровщини: досягнення, проблеми та перспективи [Текст] / М. Г. Ватковська // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Дніпропетровськ
Анотація: Мета статті - висвітлити систему роботи Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти зі становлення інформаційної та медіаосвітньої компетентності учасників навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Химера, Н. В.
    Роль медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Н. В. Химера // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Медіаосвіта--Уроки світової літератури

Анотація: В статті йдеться про медіаосвіту, її основні завдання. Розглядаються форми, прийоми і методи роботи з медіатекстами на уроках зарубіжної літератури залежно від психолого-вікових рівнів навчального сприйняття учнів. З огляду на такі рівні навчального сприйняття пропонуються літературні та зображувально-імітаційні завдання для молодших та старших підлітків.


Знайти схожі

6.


    Онищенко , Ольга.
    Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Ольга Онищенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 6. - С. 18-24
Рубрики: Медіаосвіта
   Світова література--Методика викладання

Анотація: У статті йдеться про медійні технології на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Головченко, Г. О.
    Витоки та тенденції розвитку медіаосвіти США в історичній ретроспективі [Текст] / Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 3. - С. 50-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Медіаосвіта--Розвиток--Історія--США
Анотація: Ідеться про витоки й динаміку змін явища медіаосвіти в його історичній ретроспективі. Медіаосвіта - відносно "молоде" явище, однак її особливості в досліджуваних країнах, ймовірно, зумовлені саме історичним поступом. США та Канада започаткували й лишаються лідерами в цій сфері, маючи, втім, різні моделі медіаосвіти. Аналіз еволюції медійної освіти в кожній окремо взятій країні не лише уможливить з'ясувати специфіку різних моделей освіти названих вище країн, а й допоможе виявити причини, що їх зумовили. Уперше запропоновано періодизацію етапів розвитку медіаосвіти у США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Кубко, Валентина.
    Медіакультура сучасного інформаційного суспільства [Текст] / В. Кубко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 3. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційна діяльність--Медіакультура--Медіаосвіта
Анотація: Проаналізовано роль медіакультури в сучасному інформаційному просторі, визначено її соціальні функції; досліджено вплив медіакультури й медіаосвіти на суспільну свідомість і світогляд людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Маркова, Вікторія.
    Медіаосвіта в системі соціальних комунікацій: теоретичний аспект [Текст] / Вікторія Маркова // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 16-20. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Соціальні комунікації--Засоби масової комунікації -- Мас-медіа--Медіаосвіта--Медіаграмотність
Анотація: У статті розглянуто медіаосвіту як один з визначальних трендів у роздумах щодо функціонування мас-медіа в суспільстві. Обгрунтовано потребу дослідження медіаосвіти в системі соціальних комунікацій, що дасть змогу сформувати цілісний погляд на цей взаємозв'язок і його прояви в різноманітних сферах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


   
    Крига скресла, панове присяжні! Масове впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 19. - С. 21-31 : табл. - Бібліогр.: с. 30
Рубрики: Медіаосвіта--Впровадження--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна
Анотація: Європейський парламент ухвалив у 2008 р. резолюцію з медіаграмотності в світі цифрових технологій. Згідно з цим документом медіаосвіта має стати компонентом формальної освіти, доступної всім учням, обов'язковою частиною навчальної програми на кожному етапі шкільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


   
    Елементи медіаосвіти на уроках літератури [Текст] // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 11. - С. 41-42
Рубрики: Медіаосвіта
   Світова література--Методика викладання

Анотація: Пропонуються найбільш поширені форми медіаосвіти на уроках літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Ісаєнко, Олександр.
    Роль медіаосвіти у формуванні медіакультури сучасної молоді [Текст] / О. Ісаєнко // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Медіаосвіта--Мультимедійні технології--Медіаграмотність
Анотація: У статті висвітлено питання формуваня медіакультури сучасної молоді, визначено та обґрунтовано важливість медіаосвіти, щоб уміти аналізувати та оцінювати медіатексти, опрацьовувати отриману інформацію, відсіювати зайву, виробляти власний погляд, вирізняти медіаманіпуляції та обирати ефективні способи захисту від медіавпливів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

13.


    Максименко, С. Д.
    Психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі [Текст] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 14-17
ББК 74+88
Рубрики: Медіаосвіта--Вікова психологія
Анотація: Розкрито психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини. В основі розвитку особистості лежить дія нужди як генетично вихідної одиниці людського розвитку та існування. Як інформаційно-енергетичний потік нужда специфічно сполучає біологічні й соціальні детермінанти людського існування, серед них і нові можливості зумовлені розвитком комунікативних засобів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Слюсаревський, М. М.
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби [Текст] / М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Сучасний стан освіти
Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Щоб усвідомити всю повноту змісту, мети й завдань медіаосвіти, автор шукає відповіді на запитання: "Що відбувається з сучасним світом?", "Що відбувається у сфері сучасних медіа?" та "Що відбувається з освітою?".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету [Текст] / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Медіаосвіта--Каразінський університет
Анотація: Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього контексту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального простору" гуманітарного знання.


Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Баженова, Лариса.
    Медіаосвіта учнів загальноосвітньої школи на матеріалі екранних мистецтв [Текст] / Л. Баженова // Мистецтво та освіта. - 2011. - № 4. - С. 10-13
УДК
ББК 74.268.5
Рубрики: Медіаосвіта--Методика викладання мистецтва
Анотація: Розглядаються форми і методи медіаосвіти учнів різних вікових груп на матеріалі екранних мистецтв. Автор наводить приклади викладання кіномистецтва на основі інтеграції в уроки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

17.
76
К 77


    Кравчук, Віра.
    Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтво [Текст] / Віра Кравчук // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 3. - С. 8-10
ББК 76 + 85
Рубрики: Періодичні видання України--Образотворче мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- редагування -- мистецтвознавство
Анотація: У статті розглянуто основні характеристики періодичних видань про образотворче мистециво та виокремлено головні особливості, з якими доводиться стикатися редакторові під час підготовки видання до виходу в світ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

18.


    Ісаєва, Олена.
    Формування сучасного читача засобами медіаосвіти [Текст] / Олена Ісаєва // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 5-10 : мал. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74 + 78
Рубрики: Медіаосвіта
Анотація: Автор статті акцентує увагу на тому як, те, що відволікає читача від книжки і читання (зокрема мас-медіа) зробити помічниками вчителя у створенні мотивації у читанні. І оскільки у житті сучасного школяра візуальне сприйняття займає провідну роль, то цілком логічно простежити , як різноманітні медійні засоби розкривають тему значення книжки і читання, і використати це у навчальних цілях на уроках літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Найдьонова, Л. А.
    Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні [Текст] / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта
Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаціному простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійсненні його рефлексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Онкович, Г. В.
    Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі [Текст] / Г. В. Онкович // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Вища школа
Анотація: Обгрунтовано актуальність упровадження медіаосвіти в систему вищої освіти за допомогою інтегрування медіаосвітніх технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців, спричинена утвердженям у навчальному процесі принципово нової концепції професійної підготовки, яка охоплює медіаосвітні стратегії, спрямовані на формування медіаосвітньої культури як неодмінної складової професійної культури майбутнього фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)