Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мерчандайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубовик Т.В., Дубовик О.В.
Назва : Мерчандайзинг Інтернет-магазину
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: Національна академія управління, 2010. - N 11. - С. 123-128. - ISSN 1993-6788 (Шифр -904081/2010/11). - ISSN 1993-6788
Примітки : Бібліогр.: с. 128
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговельні підприємства--інтернет--вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханова Я.
Назва : Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2011. - № 5. - С. 38-44. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2011/5). - ISSN 1608-6422
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханова Я.
Назва : Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій. Ч. 2
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2011. - № 6. - С. 41-46: ілюстр. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2011/6). - ISSN 1608-6422
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спонсорство--франчайзинг--найм і оренда
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 78
Автор(и) : Останина, Любовь
Назва : "Мерчандайзинг" - не только термин, но и методика : библиоэкономика
Місце публікування : Библиотека. - 2011. - № 9. - С. 4-6: фото (Шифр Б700146/2011/9)
ББК : 78
Предметні рубрики: Бібліотеки-- Інтер'єр-- Фонди
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мерчандайзінг--продаж книг--зовнішній вигляд бібліотеки--книжкові виставки
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42
Автор(и) : Смагулова Ж. , Муханова А.
Назва : Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле (на примере супермаркетов Казахстана)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 483-492: рис., табл. (Шифр -904081/2012/9)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Економіка Казахстану-- Економіка торгівлі-- Роздрібна торгівля-- Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто суть, значення мерчандайзинга в сучасній торгівлі, а також сформульовано його основні інструменти. Проведено аналіз застосування мерчандайзинга в супермаркетах м. Кизилорди (Казахстан), на основі якого надано рекомендації по поліпшенню використання мерчандайзинга в аналізованих супермаркетах. Також розглянуто перспективи розвитку мерчандайзинга в сучасних умовах.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422
Автор(и) : Савенко І. В. , Капінус Л. В., Скригун Н. П.
Назва : Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 125-131: табл. (Шифр -904081/2013/5)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв
ББК : 65.422
Предметні рубрики: Економіка торгівлі-- Інтернет-торгівля-- Інтернет-мерчандайзинг
Анотація: У статті досліджено інструменти Інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через Інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65
Автор(и) : Трохимець О.І.
Назва : Вплив внутрішнього середовища супермаркетів на імпульсивні покупки споживачів
Місце публікування : Економіка та держава. - 2013. - № 2. - С. 33-34 (Шифр Е027782/2013/2)
Примітки : Бібліогр. с.34 (7 назв)
ББК : 65
Предметні рубрики: Торгівельні підприємства-- Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто вплив внутрішнього середовища супермаркетів на здійснення імпульсивних покупок споживачами. Проаналізовано фактори, які спонукають до покупок за імпульсом.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.32
Автор(и) : Швиденко О. М.
Назва : Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Місце публікування : Економіка АПК. - 2014. - № 1. - С. 129-135
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Інтернет
Економіка торгівлі-- Інтернет-торгівля-- Інтернет-мерчандайзинг
Сільськогосподарські підприємства-- Інновації
Анотація: Розкрито особливості Інтернет-маркетингу, проаналізовано стан українського сегмента мережі Інтернет, обґрунтовано необхідність запровадження он-лайн маркетингу в сільськогосподарських підприємствах України.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах Т.
Назва : Електронний мерчандайзинг : сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 5. - С. 3-7: рис. (Шифр В515632/2015/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Книжкова торгівля-- Книжкові інтернет-магазини-- Просування товару
Анотація: Охарактеризовано складові електронного мерчандайзингу (проектування сайта, презентація продукції та просування товару) та їх застосування в інтернет-книгарнях.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Москаленко, Олександра
Назва : Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 1. - С. 29-36: рис., табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2018/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 36
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Айтрекінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейротехнології--маркетингові інтернет комунікації--айтрекер--мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н.М., Гуменна М.В.
Назва : Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 56-64 (Шифр Ф241809/2018/12)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-64 (6 назв)
Предметні рубрики: Роздрібна торгівля-- Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто суть поняття "візуальний мерчандайзинг", інструменти візуального мерчандайзингу, які використовують підприємства в процесі управління роздрібної реалізіціі продукції і досліджено вплив кольору на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Соса - Cola Company" і "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольору на поведінку споживачів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попригіна, Любов, Данніков, Олег
Назва : Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 55-58 (Шифр М636468/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 58
Предметні рубрики: Маркетингові комунікації-- Реклама-- Мерчандайзинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програмне забезпечення--дистриб'ютер--польова команда--комп'ютерні технології
Анотація: У статті розглядається застосування сучасних методів в мерчандайзингу, а саме застосування програмного забезпечення для автоматизації процесів. Розглянуто роль автоматизації в мерчандайзингу та можливості підвищення ефективності роботи завдяки застосуванню останніх розробок у сфері продажів. Описано основні задачі та можливості при застосуванні автоматизації мерчандайзингу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)