Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=метафоричність<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Мельник, Тетяна
.
Урок 6. Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в оповіданні "Перевтілення". Образ Грегора Замзи: проблемність,
метафоричність
, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі [Текст] / Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.]> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2019. -
№ 7 (лип.)
. - С. 20-22. - Бібліогр.: с. 73.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--11-й клас
Письменники австрійські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Битко, Людмила; Запасна, Алла; Литвин, Олена; Любімова, Світлана; Максименко, Зарина; Панова, Світлана; Приходько, Оксана; Смірнова, Ірина; Чернуха, Вікторія; Чмигова, Олена; Шилова, Тетяна; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\; Перевтілення, оповідання \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Козієва, В. В.
"У кого кинути яблуком?" (
метафоричність
світу новели Ф. Кафки "Перевтілення" та актуальність її проблем у наш час) [Текст] / В. В. Козієва> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. -
№ 7-8
. - С. 67-68
ББК
74.268.0
Рубрики:
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Світова література--Аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
Кафка Ф.
--
Перевтілення, новела
Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сокур, Анжела
.
Поезія художньої прози Василя Симоненка [Текст] / Анжела Сокур> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 20-22.
Рубрики:
Українська література--Симоненко В.
Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні проблеми
--
виховний потенціал
--
мова новел
--
власні імена
--
метафоричність
--
символічність
--
художньо-образна система
Анотація:
Висвітлено результати дослідження прозової творчості В. Симоненка - оповідань і новел із збірки "Вино з троянд". Представлено як аналіз розвідок відомих дослідників, так і подані власні міркування автора. Детальніше розглянуті оповідання й новели "Вино з троянд", "Кукурікали півні на рушниках", "Чорна підкова", "Весілля Опанаса Крокви", Дума про діда".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Антонюк, Г.
Перспективні форми креативного і латерального розвитку молодших школярів з математики [Текст] / Ганна Антонюк> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. -
№ 35 (вересень)
. - С. 6-8. - Бібліогр.: с. 8
ББК
74.200
Рубрики:
Математика--Початкова школа
Початкова школа--Математика--Методика викладання--Алгоритмізація
Кл.слова (ненормовані):
креативність
--
метафоричність
--
асоціативні засоби
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Коптев, Л. Н.
Пересоздание фольклора [Текст] / Л. Н. Коптев> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. -
№ 5
. - С. 45-50. - Библиогр.: с. 50
Рубрики:
Мистецтво--Театр--Фольклор
Кл.слова (ненормовані):
творчість
--
міф, казка
--
театралізація
--
метафоричність
Анотація:
В статье рассматриваются обоснования, условия и пути пересоздания сказки. Сказку можно воспроизвести как пересказ, как игр, как театрализацию, как театральный спектакль.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Матвеева., Н. А.
Особенности создания образности в поэзии Я. Смелякова и У. Х. Одена и способы ее передачи при переводе на иностранный язык [Текст] / Н. А. Матвеева.> // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. -
№ 4
. - С. 26-32. - Библиогр.: с. 32
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
поезія
--
метафоричність
--
нерівність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
7.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 14-31. - Зміст: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність,
метафоричність
, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Письменники російські українського походження, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924); Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Нежива, Людмила
.
"Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива> // Дивослово. - 2016. -
№ 4
. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики:
Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне
--
автоматичне письмо
--
колективне підсвідоме
--
метафоричність
--
методична модель
--
літературна освіта
Анотація:
Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна
метафоричність
. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)