Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1323
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шаповал М. Балансовий метод як засіб подолання фінансово-економічної кризи /М. Шаповал // Україна: аспекти праці, 2009. т.№ 1.-С.26-27
|
>2.
| Чекотовський Е.В. Графічний метод у статистиці : історія і теорія./Е. В. Чекотовський // Статистика України, 2009. т.№ 1.-С.93-99
|
>3.
| Заворотній Р. І. Придбання у борг як ефективний метод залучення капіталу в будівельну діяльність/Р. І. Заворотній // Актуальні проблеми економіки, 2009. т.№ 3.-С.150-155
|
>4.
| Шкаратан О.И. Энтропийный анализ как метод безгипотезного поиска реальных (гомогенных) социальных групп/О. И. Шкаратан, Г. А. Ястребов // Социс, 2009. т.№ 2.-С.52-65
|
>5.
| Бурина Г.Я. Метод проектов на уроках физической культуры/Г. Я. Бурина // Физическая культура в школе, 2009. т.№ 1.-С.16-17
|
>6.
| Идатчиков Н.Н. Политинформация как метод актуализации знаний на уроке истории/Н. Н. Идатчиков // Преподавание истории, 2009. т.№ 1.-С.51-54
|
>7.
| Кобелкова І.О. Метод проектів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів/І. О. Кобелкова // Початкова освіта (Шкільний світ): , 2009. т.№ 5/7.-С.21-24
|
>8.
| Шадова О. Метод "мозкового штурму"/О. Шадова // Початкова освіта (Шкільний світ): , 2009. т.№ 1.-С.11-12
|
>9.
| Цеханович В.Б. Регіональні програми як метод державного регулювання/В. Б. Цеханович // Актуальні проблеми економіки. -Київ:Національна академія управління, 2009,N N 6.-С.191-199
|
>10.
| Сьомка С.В. Пропорційний метод оцінки композиції архітектурного середовища/С. В. Сьомка // Будівництво України. -Київ:Будівництво України, 2009,N N 4.-С.6-14
|
>11.
| Огонь Ц.Г. Програмно-цільовий метод та ефективність бюджетних програм/Ц. Г. Огонь // Фінанси України. -Київ:Фінанси України, 2009,N N 7.-С.20-29
|
>12.
| Зеркаль О. Метод проектів у вивченні розвинутих країн західної європи./О. Зеркаль // Географія та основи економіки в школі. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.10-14
|
>13.
| Мірошниченко О.В. Кейс-метод як основа обучения и обновления образования/О. В. Мірошниченко // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 12.-С.22-28
|
>14.
| Шаповал М. Новий балансовий метод як основа прогнозування розвитку економіки/М. Шаповал // Економiст. -Київ:Колегіум, 2010,N N 1.-С.18-23
|
>15.
| Бесчасная Е.И. Сказкотерапия как метод развития личности и корекции поведения социально-неблагополучных детей/Е. И. Бесчасная // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2009,N N 9.-С.50-54
|
>16.
| Бесчасная Е.И. Сказкотерапия как метод развития личности и коррекции поведения социально-неблагополучных детей/Е. И. Бесчасная // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2009,N N 9.-С.50-54
|
>17.
| Тітова А. Громадянське виховання як метод правової соціалізації учнів/А. Тітова // Вісник Книжкової палати, 2010,N N 2.-С.44-45
|
>18.
| Кульпінська Л. К. Програмно-цільовий метод формування бюджету/Л. К. Кульпінська, В. С. Гвоздь // Формування ринкових відносин в Україні, 2010,N N 3.-С.3-10
|
>19.
| Бардаш С. В. Метод фінансово-господарського контролю : теоретична інтерпретація/С. В. Бардаш // Фінанси України. -Київ:Фінанси України, 2010,N N 3.-С.117-126
|
>20.
| Никифоров В.И. Учебній процесс как метод научного познания/В. И. Никифоров // Вестник высшей школы). -Москва:Российский университет дружбы народов, 2010,N N 3.-С.39-43.
|
|
|