Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мова художньої літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Зі скарбниці культури мовлення
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 26,45,63 (Шифр -466899/2012/7)
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики: Українська мова-- Культура мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура мовлення--впадає в око--кидається в око--руховий рядок--біжучий рядок--вирішення--розв'язання--сучасна літературна мова--мова художньої літератури--дієслово--спілкування--прикметники--іменники
Анотація: У рубриці "Зі скарбниці культури мовлення" представлено матеріал про терміни які вживаються у сучасній літературній мові.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Деркач, Олена
Назва : Складне речення. Узагальнення і систематизація знань : [урок], 9 клас
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 6. - С. 49-51. (Шифр У679846/2018/6)
Предметні рубрики: Українська мова-- Урок-- 9 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення синтаксису--урок-практикум--мова художньої літератури--синоніміка складного речення
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - узагальнити і систематизувати знання учнів про складне речення, його будову; дослідити використання складних речень у творах художньої літератури, зокрема у творчості М. Коцюбинського (цикл "З глибини"); удосконалювати вміння учнів визначати складні речення та їх види у художніх текстах; поглибити знання про особливості будови складних речень, їх синоніміку та вживання; удосконалювати вміння досліджувати, аналізувати, експериментувати, формулювати висновки; розвивати пам'ять, логічне й образне, творче мислення, зв'язне монологічне мовлення; виховувати любов до рідного слова, української мови і літератури, патріотизм.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клочек, Григорій
Назва : Ліна Костенко. "Якщо не можна вітер змалювати". Текст та його інтерпретація
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 38. (Шифр У679846/2018/9)
Предметні рубрики: Українська література-- Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)
Українська література-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поетичне живописання--візуальне зображення--художній смисл--мова художньої літератури
Анотація: В рубриці "На допомогу вчителеві-словеснику" розглядається афористично сформульований Ліною Костенко закон вираження художнього смислу через візуальне зображення. Для прикладу наведено катрен: "Якщо не можна вітер змалювати, прозорий вітер на ясному тлі, - змалюй дуби, могутні і крислаті, котрі од вітру гнуться до землі."
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)