Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовленнєві порушення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко Анна
Назва : Су-джок розвиває мовлення діток : тренінг для батьків
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 32-33 (Шифр Д654208/2017/3)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Робота з батьками
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корекція мовлення--мовленнєві порушення--су-джок терапія--су-джок масаж--співпраця з батьками
Анотація: Пропонується тренінг для батьків, мета якого - ознайомити батьків з нетрадиційним засобом корекції мовлення порушень у дітей - су-джок терапією, з ефективними методами та прийомами розвитку мовлення дошкільнят у домашніх умовах; підвищити інтерес батьків до спільної з дитиною діяльності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якимчук Ганна
Назва : Логопед онлайн : організація дистанційної роботи з дітьми із порушеннями мовлення
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 13-15 (Шифр Д654208/2020/8)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співпраця з батьками--професійний розвиток--онлайн-заняття--мовленнєвий розвиток--мовленнєві порушення--корекція мовлення--дистанційні логопедичні заняття
Анотація: "Випробування дистанційною роботою нині доводиться проходити більшості педагогів. Та в налагодженні освітньої онлайн-взаємодії з малятами, що мають особливі потреби, є свої нюанси. Про те, як організувати ефективні дистанційні заняття з дітьми з мовленнєвими порушеннми, розповідає з власного досвіду авторка."
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)