Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.
74
Ч-46


    Черемська, О.
    Формування мовної і комунікативної компетенції мовної особистості у вищій школі [Текст] / О. Черемська // Вища школа. - 2010. - N 12. - С. 63-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74 + 81
Рубрики: Вища гуманітарна освіта
Кл.слова (ненормовані):
ібв -- мовна освіта -- українська мова

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Таранік-Ткачук , К. В.
    Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 52.
Рубрики: Українська мова--Проект Концепції--Консультація
   Українська література--Проект Концепції--Консультація

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- мовна освіта
Анотація: Подано консультацію щодо обговорення проекту Державного стандарту в галузі "Мови і літератури".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шумило, Наталя.
    Прониклива тональність Микити Шумила / Наталя Шумило // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 9. - С. 35-37
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Письменники українські--Шумило М. М.--Творчість, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
мовна свідомість -- мовна освіта


Дод.точки доступу:
Шумило, Микита Михейович (український прозаїк, сценарист і перекладач ; 1903-1982) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


   
    Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов [Текст] / Т. В. Гора, Л. М. Костецька, С. М. Куриш // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 4-5. - Текст укр., рос.
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа--Навчальні плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
концептуальні документи -- мовна освіта -- професійні потреби
Анотація: Программа враховує основні українські та європейські концептуальні документи з мовної освіти та грунтується на професійних компетентностях вчителів. Вона покликана задовольнити професійні потреби всіх категорій вчителів завдяки гнучкій модульній організації запропонованих навчальних матеріалів. Програма сприятиме професійному розвитку вчителів впродовж усього життя, подоланню стериотипів щодо ролі вчителя як ретротранслятора інформації, а також заохочутавиме застосування інформаційних та комунікаційних технологій в освіті

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Сысоев, П. В.
    Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы [Текст] / П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інформаційні та комунікативні технології -- мовна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Сысоев, П. В.
    Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы [Текст] / П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 3. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 8. - Окончание. Начало см. №2, 2012 г. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інформаційні та комунікаційні технології -- мовна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Романчук, С.
    Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів [Текст] / Світлана Романчук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81+74
Рубрики: Українська мова--Зв'язне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- переказ -- зв'язне мовлення -- текст -- лінгвістичний аналіз тексту
Анотація: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Борисенко, В.
    Мовна вікторина як форма позакласної роботи з української мови [Текст] / Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
поняття позакласної роботи -- позакласна система занять -- рідна мова -- мовна освіта -- профільний філологічний клас -- форми роботи -- мовна вікторина -- телевізійне ток-шоу "Еврика"
Анотація: Автори наголошують на необхідності пошуку нових форм організації позакласної роботи з української мови у профільних філологічних класах, аби підвищити інтерес учнів до мови, поглибити їхні знання з предмету. Визначено основні напрями позакласної роботи з української мови та форми її проведення. Запропоновано мовну вікторину у формі телевізійного ток-шоу "Еврика", яка містить цікаві конкурси та завдання.


Дод.точки доступу:
Сова, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Кучеренко, Ірина
    Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно-орієнтоване навчання -- учитель-словесник -- діалогізація навчання
Анотація: В статті розглянуто сутність і особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцію сучасної філософії освіти - особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Омельчук, С.
    Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 9-14. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Дидактика
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- українська лінгводидактика -- мовна освіта -- підхід до навчання мови -- текстоцентризм -- дисертації -- Марія Пентилюк
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в теорії і методиці навчання української мои крізь призму наукових праць Марії пентилюк, перспективні для розвитку лінгводидактичної науки в ХХІ ст. У визначенні концептуальних засад навчання української мови враховано зміну парадигми філософії освіти, що відбувається в сучасному освітньому просторі; переорієнтування мовної освіти зі знаннєвого підходу на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований; прогресивні лінгвістичні теорії і концепції, нові аспекти вивчення мови тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)