Пошуковий запит: (<.>K=мовна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 21 |
>1.
| Черемська О. Формування мовної і комунікативної компетенції мовної особистості у вищій школі/О. Черемська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 12.-С.63-72.
|
>2.
| Таранік-Ткачук К. В. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас/К. В. Таранік-Ткачук // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 5.-С.52.
|
>3.
| Сысоев П. В. Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы/П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 2.-С.3-9
|
>4.
| Сысоев П.В. Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы/П. В. Сысоев // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 3.-С.2-9
|
>5.
| Шумило Прониклива тональність Микити Шумила/Наталя Шумило // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2012. т.№ 9.-С.35-37
|
>6.
| Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов/Т. В. Гора, Л. М. Костецька, С. М. Куриш // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 6.-С.4-5
|
>7.
| Романчук С. Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів/Світлана Романчук // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 5.-С.2-4
|
>8.
| Борисенко В. Роль комп'ютерних технологій у мовній підготовці майбутніх документознавців/Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 3.-С.15-17
|
>9.
| Кучеренко Ірина Стандартизація змісту освіти в аспекті розвитку мовної особистості (філософсько-методологічний аспект)/Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2016,N № 1.-С.34-39
|
>10.
| Омельчук С. Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк/Сергій Омельчук // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 4.-С.9-14
|
>11.
| Борисенко В. Мовна вікторина як форма позакласної роботи з української мови/Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 5.-С.3-7
|
>12.
| Кучеренко Ірина Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти/Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі, 2016,N № 3.-С.22-28
|
>13.
| Резнік Т. Мовне портфоліо учня як інноваційний засіб навчання /Т. Резнік // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 1.-С.37-38.
|
>14.
| Борисенко В. Інформаційна графіка на уроках української мови/Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 2.-С.17-20
|
>15.
| Тоцька Н.Л. Міжкультурна комунікація студентів технічного ВНЗ/Н. Л. Тоцька // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.251-253
|
>16.
| Семеренко Роль української мови в становленні громадянина-патріота в творчій спадщині В. О. Сухомлинського/Ганна Семеренко // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 6.-С.3-8
|
>17.
| Бондаренко Норми української літературної мови в курсі старшої школи/Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2018,N № 3.-С.8-13
|
>18.
| Шокодько Г. М. Інтеграція пізнавальної й рухової діяльності в системі навчання мови та літератури/Г. М. Шокодько // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 22-24.-С.5-13
|
>19.
| Борисенко Інтеграція медіатехнологій у сучасний урок української мови/Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 9.-С.31-37.
|
>20.
| Мала Сучасні підходи щодо застосування інноваційних методик навчання у фахових коледжах/Юлія Мала // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.124-126
|
>21.
| Гандзюк Мовне виховання як один із важливих чинників комплексної підготовки сучасного фахівця/Людмила Гандзюк, Світлана Омельченко // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.421-423
|
|