Пошуковий запит: (<.>K=мовний матеріал<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Бондаренко Словесно-жанровий аналіз літературного твору в школі/Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 5.-С.7-11
|
>2.
| Витковская Ж. В. Объекты контроля в текстах по чтению/Ж. В. Витковская // Иностранные языки в школе, 2013,N N 8.-С.52-57
|
>3.
| Коновалова Л. Формувати фахову компетентність разом із життєвою/Лариса Коновалова // Іноземні мови в навчальних закладах, 2011. т.№ 1.-С.42-47
|
>4.
| Лобачева Н. П. Урок-телемост: "Music. The Belgorod Region-Great Britain" /Н. П. Лобачева // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 5.-С.49-52
|
>5.
| Мельник Н. Прийоми релаксації на уроках англійської мови/Н. Мельник // Іноземні мови в школах України, 2017. т.№ 4.-С.53-59
|
>6.
| Набок-Бабенко Розвиток емоційного інтелекту на мовному матеріалі сучасних українських пісень/Юлія Набок-Бабенко // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 1/2.-С.36-40
|
>7.
| Обносов Н. С. К вопросу о содержании понятия неподготовленной речи и классификации упражнений, направленных на ее развитие/Н. С. Обносов // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 4.-С.102-107
|
>8.
| Солопенко Г. Просте двоскладне речення. Головні члени речення. 8-й клас/Галина Солопенко // Українська мова та література (Шкільний світ), 2012. т.№ 9.-С.7-11
|
>9.
| Уайзер Г.М. Обучение устной речи и проблема учебника иностранного языка/Г.М. Уайзер // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 8.-С.112-118
|
|