Пошуковий запит: (<.>K=модуль<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Омельчук С. Комп`ютерна програма "Інтертест" (модуль "Українська мова") як засіб активізації дослідницької діяльності учнів/С. Омельчук // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2010,N N 2.-С.10-13
|
>2.
| Методика створення електронних підручників/Володимир Волинський, Олексій Красовський, Оксана Чорноус, Тетяна Якушина // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 3.-С.13-15.
|
>3.
| Волинський В. Дидактичні засади конструювання електронних підручників з навчально-пізнавальними та операційно-діяльнісними функціями/В. Волинський; О. Красовський, О. Чорноус, Т. Якушина // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 2.-С.38-43
|
>4.
| Козлова Компетентісний підхід до навчання студентів і викладачів/Галина Козлова, Тетяна Кублікова // Вища школа, 2011. т.№ 4.-С.83-93
|
>5.
| Конструювання і змістове наповнення електронних підручників/Володимир Волинський, Олексій Красовський, Оксана Чорноус, Тетяна Якушина // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 2.-С.52-54
|
>6.
| Частотно-делительная автоматика выделения на сбалансированную нагрузку Сумской ТЭЦ/Ю. И. Кочегаров [и др.] // Енергетика та електрифікація, 2011. т.№ 5.-С.42-46
|
>7.
| Кравченко О. М. Впровадження інвестиційних проектів у стратегічні пріоритети національної економіки на стадії довгострокового планування/О. М. Кравченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 6.-С.75-82
|
>8.
| Як розробляти електронний підручник/Володимир Волинський [та ін.] // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 4.-С.23-25
|
>9.
| Боринець Н. Учителям трудового навчання (технологій) основної та старшої школи/Надія Боринець // Трудове навчання (Шкільний світ), 2011. т.№ 9.-С.4-8
|
>10.
| Коломойцев Ю. С. О приближении функций обобщенными средними Бохнера-Рисса в пространствах Харди Нр, 0 |
>11.
| Линчевский И. В. Влияние магнитоупругого взаимодейтвия на скорость акустических волн в кубических ферродиэлектриках/И. В. Линчевский, О. Н. Петрищев // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 7.-С.71-75
|
>12.
| Проказа О. Обережно ! "Нове" означення поняття сили ?/О. Проказа // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 4.-С.38-40
|
>13.
| GPS / GSM-модуль Gryphon в вопросах и ответах // Радіоаматор, 2011. т.№ 10.-С.46-47
|
>14.
| Ефимова Т. Л. Решение задачи о свободных колебаниях прямоугольных пластин из градиентных материалов/Т. Л. Ефимова // Доповіді Національної академії наук України, 2011. т.№ 8.-С.54-58
|
>15.
| Грамбовська Л. Методика розв'язування лінійних рівнянь з параметром, що містять модуль/Лариса Грамбовська // Математика в школі, 2011. т.№ 9.-С.13-17
|
>16.
| GPS / GSM-модуль Gryphon в вопросах и ответах // Радіоаматор, 2011. т.№ 11.-С.47-48
|
>17.
| Гірняк Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу/Г. Гірняк // Психологія і суспільство, 2011. т.№ 3.-С.171-186
|
>18.
| Кудрявцева Н.Б. К проблеме модульной организации дискурса/Н.Б. Кудрявцева // Иностранные языки в высшей школе, 2011,N N 2.-С.14-17
|
>19.
| Огуй А.Д. Преподавание лексикологии немецкого языка в русле Болонского процеса/А.Д. Огуй // Иностранные языки в высшей школе, 2011. т.№ 2.-С.77-89
|
>20.
| GPS/GSM - модуль Gryphon в вопросах и ответах // Радіоаматор, 2011. т.№ 12.-С.49-50
|
|
|