Пошуковий запит: (<.>K=мозковий штурм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Сергієнко Ю. Перший біжить, другий лежить, третій кланяється. : підсумковий урок-пошук у 6-му класі/Юлія Сергієнко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 4.-С.13-18.
|
>2.
| Буняк Н. Скарби "Великого льоху" : урок-ключовий момент за поемою Тараса Шевченка : 9 клас/Наталія Буняк // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.25-28
|
>3.
| Шишкіна Л. Як підготувати відкритий урок/Л. Шишкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 12.-С.58-59
|
>4.
| Койдан Н. М. Методична розробка інтегрованого уроку "Англійська мова- Інформатика"/Н. М. Койдан // Іноземні мови, 2013. т.№ 2.-С.67-72
|
>5.
| Берека Т. Ф. План-конспект урока английского языка в VIII классе по теме: "Travelling"/Т. Ф. Берека // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.32-36
|
>6.
| Печонкіна Л.А. Сім чудес України/Л. А. Печонкіна // Все для вчителя, 2016. т.№ 5.-С.28-29
|
>7.
| Шеремет Т. Єдність традиційних та акмеологічних технологій у ліцейній освіті. Природничі дисципліни/Т. Шеремет // Завуч (Шкільний світ), 2016. т.№ 11.-С.21-26
|
>8.
| Буяк Р.Р. Навчаємо граючи/Р. Р. Буяк // Мистецтво в школі, 2016. т.№ 9.-С.8-14
|
>9.
| Буяк Р. Р. Навчаємо граючи/Р. Р. Буяк // Фізичне виховання в школах України, 2016. т.№ 9.-С.33-38
|
>10.
| Гончар А.А. Застосування інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроку російської мови та зарубіжної літератури/А. А. Гончар // Нива знань, 2017. т.№ 1.-С.19-21
|
>11.
| Шевченко О. О. Семінар-практикум для РМО заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів/О. О. Шевченко // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2017,N № 1.-С.51-55
|
>12.
| Несін Ю.М. Використання "мозкового штурму" як ефективного засобу комунікації англійською мовою/Ю. М. Несін // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.237-242
|
>13.
| Науменко Л.О. Правовий турнір "Знай та поважай свої права"/Л. О. Науменко, Т. І. Ярошенко // Нива знань, 2017. т.№ 3.-С.44-45
|
>14.
| Утєнкова І. Інтерактивні технології на уроках хімії. Майстер-клас/І. Утєнкова // Хімія (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет природничо-математичного циклу, 2017. т.№ 12.-С.10-11
|
>15.
| Рижук Г. Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Урок алгебри у 8-му класі/Галина Рижук // Математика (Шкільний світ). -Київ:ТОВ "Видавничий дім "Перше вересня", 2018. т.№ 7.-С.28-30
|
>16.
| Халіна Формування громадянської компетентності/Ольга Халіна // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 7/8.-С.48-51
|
>17.
| Соціальна компетентність учителя як готовність і здатність до соціальної взаємодії/уклад. : І. Кундеус, С. Сопронюк // Педагогічна майстерня, 2018. т.№ 6.-С.27-32
|
>18.
| Голуб Т. Температура. Внутрішня енергія. Теплообмін. Цикл уроків. 8-й клас/Тетяна Голуб // Фізика (Шкільний світ). -Київ:Ворушило І.Є., 2018. т.№ 6.-С.31-56
|
>19.
| Соціальна компетентність учителя як готовність і здатність до соціальної взаємодії/уклад. : І. Кундеус, С. Сопронюк // Педагогічна майстерня, 2018. т.№ 5.-С.29-36
|
>20.
| Оленіч В.І. Особистісно орієнтований підхід на уроках зарубіжної літератури/В. І. Оленіч // Зарубіжна література в школі, 2018. т.№ 7/8.-С.17-29
|
|
|