Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=міждисциплінарні проекти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
: 74
Автор(и)
: Ратушна, Тамара
Назва
: Формування компетентності учнів засобами інтеграції природничих дисциплін
Місце публікування
: Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 27-31 (Шифр К951307/2016/11)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 74
Предметні рубрики:
Педагогічна майстерність
Викладання природничих дисциплін
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): природнича освіта--соціально-особистісна компетентність--комунікативна компетентність--інформаційна компетентність--практична компетентність--загальнокультурна компетентність--рівні компетентності--сучасна шкільна природнича освіта--інтегрований підхід--
міждисциплінарні проекти
--освітні компетентності--освітні технології--інтерактивні методи
Зміст
: Приклади формування життєвих компетентностей на уроках біології
Анотація:
Аналіз різних підходів до проблеми компетентності свідчить, що більшість дослідників пов'язуютьце поняття з готовністю учня використовувати засвоєні знання, навчальні вміння й навички, способи діяльності для виконання практичних і теоретичних завдань. Тому важливо глибше усвідомити сутність освітніх результатів, природу й типологію компетентностей, визначити перспективні лінії розвитку життєвої компетентності особистості.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)