Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=мікроблоги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Еннан, Руслан
.
Проблеми захисту авторських прав у соціальних мережах у контексті віртуалізації суспільного життя [Текст] / Руслан Еннан> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. -
№ 9
. - С. 23-32
Рубрики:
Авторське право--Захист--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
користувач
--
мікроблоги
--
мультимедіа-мережі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Корчинський, Андрій
.
Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / Андрій Корчинський> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 1
. - С. 54-56 : фот. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики:
Маркетингові комунікації--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
адвокати бренда
--
амбасадори бренда
--
мікроблоги
Анотація:
Автор статті вважає, що запорукою успіху діяльності компанії є застосування маркетингових комунікацій у соціальних медіа із потенційними та реальними споживачами з метою їх приєднання до адвокатів компанії, формування довірливих взаємовідносин із реальними споживачами-адвокатами компанії. Для оцінки ефективності маркетингових комунікацій використовується широкий набір методик, які розглянуті в даній статті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Романенко, О. В.
Тенденції використання мікроблогів у політичній боротьбі в Республіці Польща [Текст] / О. В. Романенко> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. -
№ 5/6
. - С. 30-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики:
Політична комунікація--Польща
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет
--
мікроблоги
--
політична боротьба
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)