Пошуковий запит: (<.>K=мікросередовище<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Л. Л.
Назва : Механізм адаптації авіакомпаній України до глобальних ринків авіаперевезень
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 2. - С. 127-134: рис. (Шифр Ф241809/2013/2) Примітки : Бібліогр.: с. 133-134
Предметні рубрики: Авіаційні перевезення Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--макросередовище--мікросередовище--авіакомпанія
Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 66
Автор(и) : Мажуль Л.А.
Назва : Креативная среда в информационном обществе
Місце публікування : Мир психологии. - , 2013. - № 4. - С. 148-165: рис. (Шифр М966798/2013/4) Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 66 + 88 Предметні рубрики: Інформаційне суспільство-- Розвиток-- Креативність Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мікросередовище--еволюція--інновації--макросередовище
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Писарюк С. Н.
Назва : Влияние факторов микросреды на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - С. 119-128: табл. (Шифр -904081/2016/1) Примітки : Бібліогр.: 18 назв
Предметні рубрики: Економіка торгівлі в Україні-- Роздрібна торгівля-- Мережеві підприємства торгівлі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мікросередовище
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сірика А., Чернега А.
Назва : Маркетингове середовище компанії
Місце публікування : Вісник/ Київський інститут бізнесу та технологій. - 2016. - № 2. - С. 62: рис. (Шифр В410560/2016/2)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження Ключові слова (''Вільн.індекс.''): злиття фірм--соціальні затрати--макросередовище--мікросередовище
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Городецька, Тетяна Борисівна, Іващенко, Алла Григорівна, Семерунь, Людмила Вікторівна
Назва : Інноваційний маркетинг в стратегічному управлінні промисловим підприємством
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 2. - С. 28-33 (Шифр Е779492/2019/2) Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Стратегічне управління-- Інновації-- Маркетинг-- Промислове виробництво Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне управління--інноваційна система--мікросередовище--прогноз попиту Анотація: У статті розглянуто розвиток інноваційних програм стратегічного управління в промисловості, що ускладнено сучасними українськими умовами, відсутністю загальновизнаної центральної теоретичної основи інноваційних систем управління. Розглядаються концептуальні основи стратегічних управлінських рішень, а також практика прогнозування споживчого попиту.Поєднання інноваційної та маркетингової складових дозволяє з якісно нових позицій здійснити погляд на управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства.
Знайти схожі
|
|