Пошуковий запит: (<.>K=навчання читання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Микитюк О. Проектний урок у 2 класі/Олена Микитюк // Початкова школа, 2011. т.№ 1.-С.17-20.
|
>2.
| Козак І. Вчимо малят читати за методикою М. О. Зайцева /Інна Козак, Лариса Ровінська // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 12.-С.18-21
|
>3.
| Басай Н. "Deutsch 1" - новий навчально - методичний комплект для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів/Н. Басай // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.30-33
|
>4.
| Бондар Лариса Пізнаємо літери через казку й ліплення/Лариса Бондар // Дошкільне виховання, 2012. т.№ 11.-С.28-29
|
>5.
| Зрожевська А. Грамота для дошкільнят: організація навчального процесу/Алла Зрожевська, Тетяна Потоцька, Людмила Гордієнко // Дошкільне виховання, 2013. т.№ 6.-С.14-19
|
>6.
| Бєлєнька Ганна Родинні читання: відновимо добру традицію!/Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання, 2013. т.№ 2.-С.17-19
|
>7.
| Мануэльян Ж. И. К вопросу о методике работы над текстом в зависимости от его характера /Ж. И. Мануэльян // Иностранные языки в школе, 2013. т.№ 4.-С.78-83
|
>8.
| Мысик М. С. Развитие навыков и умений чтения с опорой на тестовые технологии/М. С. Мысик // Иностранные языки в школе, 2013. т.№ 5.-С.65-70
|
>9.
| Гавриш Наталя Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання/Наталя Гавриш // Дошкільне виховання, 2013. т.№ 9.-С.9-12
|
>10.
| Мартиненко С. Як розвивати в дитини бажання читати?/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 9.-С.60-62
|
>11.
| Варданян М. Освітній буктрейлер як інноваційна технологія/Марина Варданян // Початкова школа, 2015. т.№ 10.-С.42-43
|
>12.
| Зінчук Валентина Казка розуму вчить : використання прийомів ТРВЗ у роботі над казкою/Валентина Зінчук // Дошкільне виховання, 2015. т.№ 11.-С.22-25
|
>13.
| Товкач Ірина Що є справжнім читанням для дошкільняти?/Ірина Товкач // Дошкільне виховання, 2015. т.№ 11.-С.6-7
|
>14.
| Ткачук Галина Як діток з книжкою подружити /Галина Ткачук, Наталія Тарасюк // Дошкільне виховання, 2016,N № 11.-С.17-19
|
>15.
| Каплуновська Олена Чому, коли та як навчати грамоти дошкільнят/Олена Каплуновська // Дошкільне виховання, 2016,N № 10.-С.8-11
|
>16.
| Гавриш Наталя Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця"/Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання, 2018,N № 2.-С.14-17
|
>17.
| Коченгіна Маріанна Поринаємо у снігову казку : робота над віршем Т. Коломієць "Снігова казка" з дітьми старшої групи/Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання, 2018,N № 2.-С.11
|
>18.
| Коченгіна Маріанна Дошкільник і книжка: щоб знайомство було вдалим/Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання, 2018,N № 2.-С.6-10
|
>19.
| Третяк Анна Знайомтеся: персонажі сучасних дитячих книжок/Анна Третяк // Дошкільне виховання, 2019,N № 6.-С.14-16
|
>20.
| Мержиєвська Спільне читанння, або Як говорити з дітьми на складні теми/Валентина Мержиєвська // Дошкільне виховання, 2020,N № 6.-С.34-36
|
|
|