Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 296
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Іванова Т. Проектування розвитку музично обдарованих дітей у позашкільній діяльності/Т. Іванова // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 12.-С.59-64
|
>2.
| Іванусь О. Роль сім'ї у процесі соціалізації обдарованих дітей/О. Іванусь // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.56-58
|
>3.
| Івченко К. Не загасити іскру Божу. Робота з обдарованими учнями/К. Івченко // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 8.-С.1, 16-20
|
>4.
| Ігнатенко Н. Обдарованість/Наталія Ігнатенко // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 ( липень).-С.22-23
|
>5.
| Ільчук Л. Організація роботи опорних шкіл/Лідія Ільчук // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 6.-С.16-26
|
>6.
| Іщенко О. О. Очно-дистанційна школа для обдарованих учнів як засіб розвитку їх ключових компетентностей/О. О. Іщенко // Географія та економіка в рідній школі, 2015. т.№ 4.-С.13-16
|
>7.
| Іщенко Людмила Валентинівна Проблема формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку в сучасній педагогічній науці/Людмила Валентинівна Іщенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 5.-С.9-13
|
>8.
| Авілова Розвиток креативної обдарованості вихованців/Олена Авілова // Українознавство. -К., 2013. т.№ 3/4.-С.151-154
|
>9.
| Азаров Ю. Ускоренное выявление и развитие детских дарований/Ю. Азаров // Воспитание школьников, 2009. т.№ 1.-С.25-30
|
>10.
| Айрапетян І. Художньо-обдаровані учні/І. Айрапетян // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 11.-С.32-33
|
>11.
| Акімова Олена Програма роботи з обдарованою молоддю/Олена Акімова, Людмила Рябенко // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.Вкладка. - С. 11
|
>12.
| Анісімова Л.В. Соціалізація обдарованої дитини в умовах сучасної школи/Л. В. Анісімова // Нива знань, 2017. т.№ 1.-С.41-43
|
>13.
| Андросович К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища/К. А. Андросович // Педагогіка і психологія, 2016. т.№ 4.-С.61-64
|
>14.
| Ахмедова Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня/Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.62-65
|
>15.
| Бєлєнька Ганна Володимирівна Казка як засіб екологічної освіти і виховання/Ганна Володимирівна Бєлєнька // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 5.-С.14-18
|
>16.
| Бєляєва К. Основи розвитку здібностей/К. Бєляєва // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 23/24.-С.15-31
|
>17.
| Бєсєдіна І. Профільне навчання й обдарованість/І. Бєсєдіна, Т. Яковенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 6.-С.18-21
|
>18.
| Біла І. М. Досвід становлення талантів в Японії/І. М. Біла // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 11.-С.59-61
|
>19.
| Білецька Наталія Система пошуку та організація роботи з обдарованими учнями (на прикладі аграрного ліцею)/Наталія Білецька // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.Вкладка. - С. 12-24
|
>20.
| Білотіл Робота з обдарованими учнями під час вивчення зарубіжної літератури/Надія Білотіл // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 12.-С.58-60
|
|
|