Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (13)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 296
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Пашнев Б.К. Психодиагностика одаренности/Б.К. Пашнев // Практична психологія та соціальна робота, 2005. т.№ 12.-С.59-65
2.

Онуфрієва О. Програма "Обдаровані діти"/О. Онуфрієва // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2008,N N 44.-С.13-14.
3.

Другов В. Ліцеї в Україні: селекція обдарованих чи розвиток "середнього" класу?/В. Другов // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2008,N N 31.-С.21-22.
4.

Крутій М. Обдаровані діти /М. Крутій // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2008,N N 47.-С.20-25.
5.

Янковчук М.М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей/М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 4.-С.68-71
6.

Волощук В. Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості /В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2009,N N 11.-С.33-38
7.

Заіка В. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей/В. Заіка, С. Мерцалов // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 4.-С.10-15
8.

Кулемзина А. Учителя об одаренных детях (глазами психолога-консультанта)/А. Кулемзина // Народное образование. -Москва:Народное образование, 2009,N N 2.-С.236-246
9.

Туров М. Світові тенденції оцінювання творчих здібностей юних винахідників /М. Туров // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2009,N N 2.-С.109-113
10.

Мосякова І. Розвиток освітньо-культурного середовища багатопрофільного позашкільного навчального закладу в контексті феномену обдарованості /І. Мосякова // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.67-70.
11.

Обдарована дитина // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2009,N N 23/24.-С.14-40
12.

Янковчук М.М. Вплив сім`ї як виховної інституції на розвиток обдарованості /М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.57-61
13.

Мінакова М. Чарівне скло уяви/М. Мінакова // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.29-30
14.

Мазурик Л. Тренінг як ефективна форма роботи з обдарованими дітьми в системі позашкільної освіти/Л. Мазурик // Історія України (Шкільний світ), 2009. т.№ 6.-С.10-11
15.

Пасечник Л. Одарённый ребёнок - особая ценность для общества/Л. Пасечник // Дошкольное воспитание, 2009. т.№ 2.-С.13-20
16.

Азаров Ю. Ускоренное выявление и развитие детских дарований/Ю. Азаров // Воспитание школьников, 2009. т.№ 1.-С.25-30
17.

Дяків В. Контрольно-аналітична діяльність як необхідний компонент системи роботи з обдарованими учнями/В. Дяків // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 1.-С.17-19
18.

Кушнір В. Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості/В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рошкова // Рідна школа, 2009. т.№ 4.-С.66-69
19.

Плахтій Л.В. Особистісно орієнтований підхід до навчання і виховання здібних і обдарованих дітей у контексті життєтворчої особистості/Л. В. Плахтій // Початкова освіта (Шкільний світ), 2009. т.№ 5/7.-С.38-41
20.

Трощинська Л.І. Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми/Л. І. Трощинська // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 11.-С.2-5
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)