Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 296
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Наровлянська М. Розв’язування проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії/М. Наровлянська // Рідна школа, 2013. т.№ 3.-С.54-57
|
>2.
| Максимов М. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини/М. Максимов // Рідна школа, 2013. т.№ 3.-С.58-61
|
>3.
| Комаровська О. Кардіограма таланту: творчий портрет обдарованої особистості/О. Комаровська // Мистецтво та освіта, 2013. т.№ 2.-С.60-62
|
>4.
| Мисовська Г. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини/Г. Мисовська // Рідна школа, 2012. т.№ 8-9.-С.42-45
|
>5.
| Акімова Олена Програма роботи з обдарованою молоддю/Олена Акімова, Людмила Рябенко // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.Вкладка. - С. 11
|
>6.
| Білецька Наталія Система пошуку та організація роботи з обдарованими учнями (на прикладі аграрного ліцею)/Наталія Білецька // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 1.-С.Вкладка. - С. 12-24
|
>7.
| Давиденко А. А. Поняття обдарованості дитини/А. А. Давиденко // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 7.-С.34-37
|
>8.
| Клочко А. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи/А. Клочко, О. Холтобіна // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.19-23
|
>9.
| Коваленко О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку/О. Коваленко // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.24-27
|
>10.
| Гонтаровська Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості/Н. Гонтаровська // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.29-33
|
>11.
| Комаровська О. Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей/О. Комаровська // Мистецтво та освіта, 2013. т.№ 4.-С.28, 37-41
|
>12.
| Перший керамічний фестиваль обдарованої молоді "КерамДиво - 2013" // Мистецтво та освіта, 2013. т.№ 4.-С.62-63
|
>13.
| Ткачова Н. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів/Н. Ткачова, А. Ткачов // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.14-18
|
>14.
| Чеграхчі Сергій Сільський НВК: досвід роботи з обдарованими дітьми/Сергій Чеграхчі // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 20.-С.20-21
|
>15.
| Кузьменко Л. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми/Людмила Кузьменко // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 (липень).-С.19-22
|
>16.
| Ігнатенко Н. Обдарованість/Наталія Ігнатенко // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 ( липень).-С.22-23
|
>17.
| Третяк Т. М. Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 8.-С.18-22
|
>18.
| Корнюшкіна В. Розвиток розумової обдарованості в інноваційній діяльності закладу освіти/Валентина Корнюшкіна // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 (липень).-С.7
|
>19.
| Гуменюк Н. Розвиток творчої співпраці вчителів та учнів/Наталія Гуменюк // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 (липень) .-С.8
|
>20.
| Качур О. Робота психолога в системі пошуку та диференції обдарованих дітей/Ольга Кочур // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 (липень).-С.9-18
|
|
|