Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 296
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Куцінко О. Г. 25 способів навчити "неправильну" дитину/О. Г. Куцінко // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 4.-С.18-21.
|
>2.
| Ханзель STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України"/Жанетта Ханзель // Початкова школа, 2018. т.№ 7.-С.3-5
|
>3.
| Рубльов Б. VI Київська міська олімпіада для учнів 4 - 6-х класів/Богдан Рубльов // Математика (Шкільний світ), 2018. т.№ 3.-С.4-7
|
>4.
| Михальчук В. Індивідуальна робота з обдарованими дітьми. Завдання підвищеної складності/Володимир Михальчук // Трудове навчання (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.13-15
|
>5.
| Фатюкова Л. А. Інноваційні підходи у викладанні навчальних дисциплін та їхня роль у педагогічній підтримці обдарованих учнів/Л. А. Фатюкова, О. П. Телехова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 10-11.-С.3-6
|
>6.
| Хомуха Оксана Інноваційні технології навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів на прикладі уроків української літератури/Оксана Хомуха // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 19.-С.11-14
|
>7.
| Ушмарова В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями/В. Ушмарова // Рідна школа, 2016. т.№ 4.-С.70-75
|
>8.
| Сагун О. Інноваційна діяльність гімназії/О. Сагун // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2015. т.№ 6.-С.11-15
|
>9.
| Седеревічене Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі/Алла Седеревічене // Початкова школа, 2018. т.№ 6.-С.9-10
|
>10.
| Николин М. М. Інноваційна функція сезонних шкіл у формуванні акмеологічної спільноти обдарованих учнів/М. М. Николин // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 9.-С.63-66
|
>11.
| Процик Інтелектуально обдаровані підлітки/Любов Процик // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 23/24.-С.59-64
|
>12.
| Третяк Акмеологічна школа/Руслана Третяк // Психолог (Шкільний світ), 2019. т.№ 9.-С.12-19
|
>13.
| Ткачова Н. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів/Н. Ткачова, А. Ткачов // Рідна школа, 2013. т.№ 10.-С.14-18
|
>14.
| Губенко О. В. Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу/О. В. Губенко, В. М. Онацький // Практична психологія та соціальна робота, 2014. т.№ 11.-С.73-80
|
>15.
| Шульга І. В. Аналіз результатів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2015-2016 н. р. [на базі Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20] та методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми/І. В. Шульга // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.58-61
|
>16.
| Теслюк В. Бібліотеки як комунікаційні центри соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми та їхніми батьками/В. Теслюк, В. Бойко // Вісник Книжкової палати:Книжкова палата України, 2011,N N 1.-С.41-44
|
>17.
| Журавель Тетяна Олексіївна Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення /Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. т.№ 5.-С.30-33
|
>18.
| Ахмедова Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня/Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.62-65
|
>19.
| Кремінський Б. Вивчення закону Гука в поглибленому шкільному курсі фізики/Б. Кремінський ; А. Федоренко // Фізика та астрономія в школі, 2011. т.№ 3.-С.19-21
|
>20.
| Буркова Види професійних компетентностей педагога для роботи з обдарованими дітьми в системі освіти/Л.Буркова // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 1.-С.44-51
|
|
|