Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 296
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Азаров Ю. Ускоренное выявление и развитие детских дарований/Ю. Азаров // Воспитание школьников, 2009. т.№ 1.-С.25-30
|
>2.
| Дяків В. Контрольно-аналітична діяльність як необхідний компонент системи роботи з обдарованими учнями/В. Дяків // Завуч (Шкільний світ), 2009. т.№ 1.-С.17-19
|
>3.
| Кушнір В. Пошуки науково-практичних підходів у дослідженні феномену дитячої обдарованості/В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рошкова // Рідна школа, 2009. т.№ 4.-С.66-69
|
>4.
| Мінакова М. Чарівне скло уяви/М. Мінакова // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.29-30
|
>5.
| Мазурик Л. Тренінг як ефективна форма роботи з обдарованими дітьми в системі позашкільної освіти/Л. Мазурик // Історія України (Шкільний світ), 2009. т.№ 6.-С.10-11
|
>6.
| Пасечник Л. Одарённый ребёнок - особая ценность для общества/Л. Пасечник // Дошкольное воспитание, 2009. т.№ 2.-С.13-20
|
>7.
| Плахтій Л.В. Особистісно орієнтований підхід до навчання і виховання здібних і обдарованих дітей у контексті життєтворчої особистості/Л. В. Плахтій // Початкова освіта (Шкільний світ), 2009. т.№ 5/7.-С.38-41
|
>8.
| Подзігун А. Ліцей-інтернат для обдарованої учнівської молоді сільської місцевості/А. Подзігун // Директор школи, ліцею, гімназії, 2009. т.№ 1.-С.66-72
|
>9.
| Розвиток творчих здібностей молодших школярів // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2009. т.№ 1.-С.51-56
|
>10.
| Трощинська Л.І. Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми/Л. І. Трощинська // Вивчаємо українську мову та літературу, 2009. т.№ 11.-С.2-5
|
>11.
| Федорова Н. Технологія особистісно орієнтованого навчання - один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини/Н. Федорова // Рідна школа, 2009. т.№ 4.-С.62-65
|
>12.
| Іванусь О. Роль сім'ї у процесі соціалізації обдарованих дітей/О. Іванусь // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.56-58
|
>13.
| Заіка В. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей/В. Заіка, С. Мерцалов // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 4.-С.10-15
|
>14.
| Кулемзина А. Учителя об одаренных детях (глазами психолога-консультанта)/А. Кулемзина // Народное образование. -Москва:Народное образование, 2009,N N 2.-С.236-246
|
>15.
| Янковчук М.М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей/М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 4.-С.68-71
|
>16.
| Волощук В. Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості /В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2009,N N 11.-С.33-38
|
>17.
| Кочерга О. Підтримуємо обдарованість/О. Кочерга // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 3.-С.21-23
|
>18.
| Обдарована дитина // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2009,N N 23/24.-С.14-40
|
>19.
| Янковчук М.М. Вплив сім`ї як виховної інституції на розвиток обдарованості /М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.57-61
|
>20.
| Туров М. Світові тенденції оцінювання творчих здібностей юних винахідників /М. Туров // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2009,N N 2.-С.109-113
|
|
|