Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 296
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кузнєцова, Марія. Як виховати обдаровану особистість [Текст] / Марія Кузнєцова> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 3. - С. 27-28
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- обдарована особистість -- педагогіка -- виховання Анотація: У статті авторка звертає увагу держави й українського суспільства на вирішення проблеми у підтримку обдарованих дітей, оскільки майбутнє залежить від інтелектуального рівня й освіченості її громадян. Обдаровані діти - це майбутнє.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тосик, Ігор. Щоб окрилити, треба бути окриленим [Текст] / Ігор Тосик> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 96-99
Рубрики: Обдаровані діти--Талант Методика викладання--Українська мова Методика викладання--Українська література--Попівка--Онуфріївський р-н--Кіровоградська обл. Кл.слова (ненормовані): педагогічна майстерність -- творчість -- сучасний урок Анотація: Робота вчителя - це майстерня, де шліфується досвід, апробується нове, удосконалюється перевірене практикою. Про майстерню С. А. Різник, вчителя української мови та літератури Попівської ЗОШ I-III ступенів Онуфріївського р-ну Кіровоградської обл., йдеться в статті.
Дод.точки доступу: Різник, Світлана Анатоліївна \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лагодюк, Вікторія. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" [Текст] / Вікторія Лагодюк, Ірина Федорчук> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 14-19.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- математична освіта -- інтелект особистості -- педагогічні проекти -- математична компетентність -- інтегровані навчальні предмети -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що у класах, які працюють за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України", освітня галузь "Математика" реалізується в курсі початкової школи через інтегровані навчальні предмети математика та еврика. Математична початкова освіта у проектних класах спрямована на опанування учнями системою знань, умінь і навичок, необхідних для подальшого вивчення математики та суміжних навчальних предметів, вирішення практичних завдань на розвиток логічного мислення, просторової уяви, формування навичок обчислень, алгебраїчних перетворень, розв’язування рівнянь і нерівностей, інструментальних і графічних навичок та застосування отриманих знань на практиці.
Дод.точки доступу: Федорчук, Ірина Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевченко, Оксана. Школи з обдарованими учнями [Текст] : створення умов для особливих дітей / Оксана Шевченко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 11/12. - С. 44-45. - Бібліогр.: с. 50
Рубрики: Інклюзивна освіта Загальноосвітні навчальні заклади--Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Москалевський, Зіновій. Школа у творчому пошуку: організація роботи педагогічного колективу [Текст] : досвід / З. Москалевський, Н. Левицька> // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 39-58 : табл. - Зміст: План роботи педагогічного колективу над шкільним педагогічним проектом "Школа у творчому пошуку на 2010-2015 рр." ; Проведення дослідницько-експериментальної роботи ; Шкільна програма "Обдарованість"
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічний колектив -- інноваційні виховні технології -- всеукраїнські предметні олімпіади -- гуртки -- факультативи -- заохочувальні заходи -- науково-методична робота -- урок року -- виховний захід року -- конкурси -- інтелектуальна гра -- методичний турнір -- методичні розробки -- калейдоскоп нестандартних уроків -- фестиваль педагогічної майстерності -- науково-методичний тиждень -- методичний ринг -- тиждень виховательських умінь
Дод.точки доступу: Левицька, Наталія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Онофрійчук, Оксана. Школа тварин [Текст] : формування компетентності в позакл. діяльності / Оксана Онофрійчук> // Біологія (Шкільний світ). - 2018. - № 5. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 23. - Зміст: Програма для занять з обдарованими учнями "Школа тварин". Курс за вибором для учнів 7-го (8-го) класу (35 год, з них 1 год резервна) ; Зміст тем курсу "Школа тварин" ; Орієнтований тематичний план курсу за вибором "Школа тварин" для учнів 7-х класів 35 год (1 год на тиждень)
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- позакласна робота з біології -- групові форми позакласної роботи з біології -- масові форми позакласної роботи з біології -- програма курсу -- зміст тем курсу "Школа тварин" -- тематичний план курсу Анотація: Позакласна робота з біології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Владімірова, Л. Школа сталого розвитку [Текст] / Л. Владімірова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 11/12. - С. 71-94 : табл. - Зміст: Паспорт програми розвитку школи на 2009-2015 рр. ; Проектно-цільовий підхід до управління закладом випереджувальної освіти ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 м. Синельникового ; Проект "Школа випереджувальної освіти (Школа майбутнього) для сталого розвитку" ; План реалізації проекту ; Структура річного планування ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 м. Синельникового ; Концепція впровадження медіаосвіти в ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 м. Синельникового ; Структура роботи з обдарованими дітьми ; Модель шкільного самоврядування ЗОШ № 2 м. Синельникового
Рубрики: Обдаровані діти --Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- медіаосвіта -- планування -- проекти -- іновації Анотація: З досвіду роботи Синельниківської ЗШО І-ІІІ ст. № 2 Дніпропетровської області.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пастух, Тетяна. Школа по цеглинках. Планування діяльності у закладі освіти [Текст] / Тетяна Пастух> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10 (верес.-жовт.). - С. 92-115
Рубрики: Загальноосвітні школи--Планування Кл.слова (ненормовані): календарні плани -- внутрішньошкільний контроль -- управління школою -- обдаровані учні
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Корж, Наталія. Школа - це стиль виховання, навчання й життя. Реалізація особистісного потенціалу учня: індивідуальна траєкторія його освіти та гімназійний освітній округ [Текст] / Наталія Корж> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 46-65 : фотогр.
Рубрики: Обдаровані діти--Талант--Геніальність Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні здібності -- творчі здібності -- індивідуальна самореалізація -- гімназійний освітній округ Анотація: В статті представлене впровадження в навчальному закладі ідей С. Русової з метою розвитку творчих, інтелектуальних здібностей дитини. Педагогічний колектив спрямовує свої зусилля на плекання вільної, успішної особистості, яка бере на себе відповідальність, є господарем власної долі та долі свого народу, на розвиток ключових компетенцій, виховання нових способів мислення й діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чи можу я виховати обдаровану дитину: перевірка за тестом Девіда Льюїса [Текст]> // Музичний керівник. - 2018. - № 2. - С. 14-15
Рубрики: Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- діагностика обдарованості -- психологічні тести -- сім’я Анотація: Представлена методика для батьків, за допомогою якої діагностуються умови для розвитку обдарованості дитини в родині
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мінакова, М. Чарівне скло уяви [Текст] : робота з обдарованими дітьми / М. Мінакова> // Психолог (Шкільний світ). - 2009. - № 11/12. - С. 29-30
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ЗАГАЛЬНООСВІТІНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Барна, Х. В.. Цінне ставлення до книги у субкультурі старшого дошкільника [Текст] / Христина Василівна Барна> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти Анотація: У статті дано визначення ціннісного ставлення до книги, відображені його структура і характерні особливості, а саме : залежність від картини світу, синкретичність сприйняття зовнішніх і внутрішніх аспектів книги , залежність від ціннісного ставлення до книги в микросоциуме , кореляційний зв'язок з умінням читати, емоційно забарвлене оцінювання .
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Айрапетян, І. Художньо-обдаровані учні / І. Айрапетян> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 32-33
ББК 74.268.5 Рубрики: Педагогіка--Обдаровані діти Мистецтво--Образотворче--Методика Кл.слова (ненормовані): наочно-образне мислення -- образотворча діяльність Анотація: В статті розкрито деякі аспекти розвитку ообразного мислення художньо обдарованих школярів засобами образотворчого мистецтва.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Остапчук, О. Хороший той навчальний заклад, у якого руді стіни [Текст] : [творчий доробок учителів Корецької ЗОШ №1] / Олена Остапчук> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 64-77 : фотогр.
Рубрики: Педагогічна майстерність--Учителі--Загальноосвітні навчальні заклади--Рівненська обл.--м. Корець Обдаровані діти--Талант Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- позакласна діяльність -- творчі здібності Анотація: До уваги читачів творчий доробок педагогів Корецької ЗОШ №1, в якому представлено надбання за останні роки, розкрито систему навчальної та виховної роботи закладу з обдарованою молоддю. Особливо звертається увага на організацію позаурочної діяльності, роботу гуртків, секцій, студій, факультативних занять, виховних центрів, де учні можуть реалізувати свої творчі здібності, таланти, можливості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цимаєнко, Т. Формування творчої особистості / Т. Цимаєнко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 42-45
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): творчість -- обдаровані діти -- особистість -- трудове навчання -- методика викладання Анотація: Автор ділиться досвідом роботи з розвитку творчої особистості учня на уроках трудового навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондарчук, Л. М. Формування соціальної компетентності обдарованих учнів на уроках математики [Текст] / Л. М. Бондарчук> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : науково-методичний журнал. - 2015. - № 9. - С. 45-48
. - ISSN 2309-3935 Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- соціальна компетентність -- творчі здібності -- предметні знання -- уроки математики -- засоби навчання Анотація: Автор статті розкриває оригінальних підхід на уроках математики до формування соціальної компетентності обдарованих дітей у процесі розвитку їх творчих здібностей , які базуються на предметних знаннях; дає приклади учнівських творчих робіт, створених на основі асоціацій і аналогій .
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабійчук, Т. В. Формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу : науково-практична конференція "Григір Тютюнник: соціальний аспект" / Т. В. Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 12. - С. 14-19. - Зміст: Авторитет учителя-наставника (на прикладі оповідання "Смерть кавалера") / К. Василенко. Соціально-культурні цінності молоді (на прикладі оповідання "Іван Срібний") / І. Дзюняк. Роль батьківського авторитету у вихованні дитини (на прикладі оповідання "Поминали Маркіяна") / Д. Кирилюк. Аналіз соціокультурного середовища (на прикладі оповідання "Оддавали Катрю") / І. Гензель. Кохання як першооснова сім'ї: соціальний аспект (на прикладі оповідань "Печена картопля" і "Холодна м'ята") / О. Мендрик. Соціальна робота з людьми з особливими потребами (на прикладі оповідання "Чудасія") / А. Городня. Проблема людей похилого віку (на прикладі оповідань "Бовкун" і "Вуточка") / А. Мошинська. Менталітет українців як грунт для волонтерства (на прикладі повісті "Климко") / М. Мельникова. Обдаровані діти - майбутнє нації (на прикладі оповідання "Дивак") / В. Шмарина. Модель взаємовідносин у колективі (на прикладі повісті "Вогник далеко в степу") / К. ксаніч.
ББК 74 Рубрики: Соціальна педагогіка--Теми і образи в літературі Теми і образи в літературі--Соціальна педагогіка Українська література--Методика викладання, 20 ст. Новели--Українська література--Методика викладання, 20 ст. Літературні оповідання--Українська література--Методика викладання, 20 ст. Письменники українські--Персоналії, 20 ст. Анотація: У статті порушуються питання формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів шляхів участі їх у науково-практичний конференції. Автор представляє тези виступів студентів.
Дод.точки доступу: Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник-прозаїк ; 1931-1980) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хоменко, О. А. Формування професійної готовності вихователів до діяльності з обдарованими дітьми [Текст] : майтер-клас / О. А. Хоменко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 48-54 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): талант -- здібності -- обдаровані діти -- майстер-клас -- дошкільний вік -- тренінгові технології -- професіоналізм вихователів -- дошкільна педагогіка Анотація: У статті позначена важливість формування готовності вихователів до роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку за допомогою тренінгових технологій, запропонованих в рамках семінару-тренінгу "Психологічні основи роботи з обдарованими дітьми".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Поліщук, Т. Формування обдарованості школяра [Текст] / Т. Поліщук> // Директор школи (Шкільний світ). - 2010. - N 37. - С. 26 - 28.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): освіта -- обдаровані діти -- обдарованість
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ушмарова, В. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів [Текст] / В. Ушмарова> // Рідна школа. - 2016. - № 5-6. - С. 30-33. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти Анотація: У статті представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Здійснено сутнісний аналіз категорій "закон", "закономірність", "принцип", наведено наявні класифікації педагогічних закономірностей та відповідних ім принципів. Охарактеризовано детермінанти атрибутивні та продуктивні закономірності досліджуваного процесу та принципи, в яких вони втілюються.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|