Пошуковий запит: (<.>K=обдарованість<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 88
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Волощук В. Здібнісна природа інтелектуальної обдарованості /В. Волощук, І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2009,N N 11.-С.33-38
|
>2.
| Кочерга О. Підтримуємо обдарованість/О. Кочерга // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 3.-С.21-23
|
>3.
| Янковчук М.М. Вплив сім`ї як виховної інституції на розвиток обдарованості /М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.57-61
|
>4.
| Рибіна М. Творча особистість: як виховувати її на уроці/М. Рибіна // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 8.-С.13-18.
|
>5.
| Каразія І. Школа майбутнього: школа-місто в умовах інноваційного розвитку регіональної освіти/І. Каразія // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 4.-С.62-67.
|
>6.
| Поліщук Т. Формування обдарованості школяра /Т. Поліщук // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 37.-С.26 - 28.
|
>7.
| Воронцова Е. Задатки, здібності, обдарованість ./Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 14.-С.25 - 28.
|
>8.
| Воронцова Е. Задатки, здібності, обдарованість./Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 15.-С.17-21.
|
>9.
| Губенко А. В. Рекомендация и синтез свойств и функций объектов как важная составляющая творческого процесса : ( к проблеме совершенствования методов развития творческого мышления)/А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 3.-С.43-55
|
>10.
| Корсак Генії вчора, сьогодні й завтра/Костянтин Корсак // Науковий світ, 2011. т.№ 1.-С.10-12.
|
>11.
| Никитин А.А. О современных подходах к постижению феномена одаренности /А. А. Никитин // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:ЧеловекМир психологии, 2011,N N 1.-С.127 - 137.
|
>12.
| Проблема обдарованості // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.червень (N 23) .-С.22-32
|
>13.
| Пузиревич К. Феномен особистісної обдарованості/Катерина Пузиревич // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 22/23 (червень).-С.3-14
|
>14.
| Синя Надія Реалізація ідей розвитку творчої обдарованості учнів під час вивчення географії/Надія Синя // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 6.-С.24-26
|
>15.
| Козачок Л. Немає неталановитих дітей, є нерозкриті дарування/Людмила Козачок // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 3.-С.90-95
|
>16.
| Гельман З. Слишком умный, чтобы быть гением/З. Гельман // Эхо планеты, 2011. т.№ 24.-С.27-29
|
>17.
| Корнюшкіна В. Розвиток розумової обдарованості в інноваційній діяльності закладу освіти/Валентина Корнюшкіна // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 (липень).-С.7
|
>18.
| Ігнатенко Н. Обдарованість/Наталія Ігнатенко // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 ( липень).-С.22-23
|
>19.
| Остапчук О. Хороший той навчальний заклад, у якого руді стіни/Олена Остапчук // Директор школи, ліцею, гімназії, 2011. т.№ 4.-С.64-77
|
>20.
| Виноградов Е. С. Таланты и китайский календарь/Е. С. Виноградов // Вопросы психологии, 2011. т.№ 6.-С.141-151
|
>21.
| Сологуб Н. Обдаровані діти. Психологічні проблеми розвитку,навчання і виховання/Н. Сологуб // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 2.-С.14-19
|
>22.
| Тащиан А. Діти кольору ультрамарин/Аліна Тащиан // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.Вкладка. - 21-24
|
>23.
| Моляко В. Творча та інтелектуальна обдарованість у структурі особистості професіонала/В. Моляко // Рідна школа, 2011. т.№ 12.-С.7-11
|
>24.
| Стара Л. Обдаровані діти. Корекційно-розвивальне заняття/Людмила Стара // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 11/12.-С.50-55
|
>25.
| Туріщева Л. В. Обдарований - це про що? Чи про кого?/Л. В. Туріщева // Фізичне виховання в школах України, 2012. т.№ 4.-С.6-10 (Дод.).
|
>26.
| Леонова Н. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості/Надія Леонова // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 4.-С.26-28
|
>27.
| Бєсєдіна І. Профільне навчання й обдарованість/І. Бєсєдіна, Т. Яковенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 6.-С.18-21
|
>28.
| Гнідая Софія Організація роботи з обдарованими дітьми/Софія Гнідая // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 16.-С.43-48
|
>29.
| Кияновський А. Ви геній? І як із цим боротися?/А. Кияновський // Вивчаємо українську мову та літературу, 2012. т.№ 25.-С.34-36
|
>30.
| Щорс В. В. Тренінг підвищення психологічної культури творчо орієнтованих дітей/В. В. Щорс // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 12.-С.51-62
|
|
|