Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані діти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 239
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Куцінко, О. Г. 25 способів навчити "неправильну" дитину [Текст] / О. Г. Куцінко> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 4. - С. 18-21.
Рубрики: Педагогіка--Виховання--Діти з особливими потребами Педагогіка--Корекційна Кл.слова (ненормовані): емоційна збудливість -- обдаровані діти -- гіперактивні діти -- гіпоактивні діти -- інтелектуальні відставання -- важкі діти Анотація: У статті пропонується стисла характеристика найпоштреніших категорій дітей, робота з якими, як правило, викликає труднощі в багатьох учителів, та окремі способи навчання й виховання таких "особливих" учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Ханзель, Жанетта. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" [Текст] / Жанетта Ханзель> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 3-5. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- STEM-освіта -- академічно здібні учні -- інтегроване середовище навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про реалізацію STEM-освіти у науково-практичному проекті "Інтелект України". Слід зазначити, що вивчення природничих наук і математики відрізняється тут від традиційного вивчення інтегрованим середовищем навчання.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Михальчук, В. Індивідуальна робота з обдарованими дітьми. Завдання підвищеної складності [Текст] / Володимир Михальчук> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 13-15
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ -- МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373-056.45 Ф 27
Фатюкова, Л. А. Інноваційні підходи у викладанні навчальних дисциплін та їхня роль у педагогічній підтримці обдарованих учнів [Текст] / Л. А. Фатюкова, О. П. Телехова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 10-11. - С. 3-6. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- інновації у викладанні Анотація: У статті йдеться про основні аспекти організації роботи вчителів зі здібними та обдарованими учнями в загальноосвітньому навчальному закладі, наголошено на необхідності створення оптимальних умов для впровадження цілісного системного підходу до роботи з обдарованими учнями.
Дод.точки доступу: Телехова, О. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Хомуха, О.. Інноваційні технології навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів на прикладі уроків української літератури [Текст] / Оксана Хомуха> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 19. - С. 11-14
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- творчі здібності -- інноваційні технології -- уроки української літератури -- досвід роботи Анотація: У статті автор ділиться своїм практичним досвідом роботи з обдарованими учнями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ушмарова, В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Текст] / В. Ушмарова> // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- здібні учні -- педагогічна освіта -- інноваційні технології -- рівень підготовки вчителів Анотація: У статті здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителя до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрямки реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373-056.45 С 13
Сагун, О. Інноваційна діяльність гімназії : методична розробка педагогічної ради в системі формування компетентнісної особистості / О. Сагун> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 6. - С. 11-15
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність вчителя -- професіоналізм -- педколектив -- обдаровані діти -- обдарованість -- наукове товариство учнів -- творчість Анотація: Захід розроблений з метою вироблення професійної компетентності педагогічних працівників для впровадження інноваційних педагогічних технологій; аналізу готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями, до пошуково-дослідницької та проектної діяльності; створення узагальненого "професійного портрету" сучасного, компетентного вчителя; визначення методів формування ключових компетентностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Седеревічене, Алла. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / Алла Седеревічене> // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 9-10. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- початкова школа -- науково-педагогічний проект -- пізнавальна активність -- інноваційна діяльність -- реалізація проекту -- обдаровані діти Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Николин, М. М. Інноваційна функція сезонних шкіл у формуванні акмеологічної спільноти обдарованих учнів [Текст] / М. М. Николин> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : науково-методичний журнал. - 2015. - № 9. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2309-3935 Рубрики: Обдаровані діти--Позашкільна освіта Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- сезонні школи -- інноваційна функція -- акмеологічна спільнота -- неформальна освіта -- інформальна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Третяк, Руслана. Акмеологічна школа [Текст] : розвиток обдарованої дитини / Руслана Третяк> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 9. - С. 12-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- практична психологія -- шкільна акмеологія -- здібності -- вніб 3 Анотація: Система роботи з обдарованими дітьми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Ткачова, Н. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів [Текст] / Н. Ткачова, А. Ткачов> // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 14-18. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти Анотація: У статті визначено аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів. Охарактеризовано групу основних освітніх цінностей, що складають теоретичну основу реалізації навчально-виховного процесу.
Дод.точки доступу: Ткачов, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Губенко, О. В. Аналіз концепцій розвитку творчої інтелектуальної обдарованості школярів в умовах сучасної школи й проблема моделювання навчально-виховного процесу [Текст] / О. В. Губенко, В. М. Онацький> // Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 11. - С. 73-80. - Бібліогр. : 21 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- творча обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- моделювання -- навчально-виховний процес -- школярі -- концепції розвитку -- аналіз
Дод.точки доступу: Онацький, В. М. Знайти схожі
|
>13.
|
Шульга, І. В. Аналіз результатів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2015-2016 н. р. [на базі Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20] та методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми [Текст] / І. В. Шульга> // Педагогічні обрії. - 2016. - № 5. - С. 58-61
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): здібні учні -- обдаровані діти -- творчі завдання -- активізація учнів -- вдосконалення знань учнів -- олімпіада -- географія Анотація: Переможцями цьогорічного обласного етапу олімпіади стали учні Чернігівського колегіуму № 11, Деснянської (Козелецький р-н), Городнянської, Носівської, Н.-Сіверської гімназій, шкіл Корюківки та Прилук, а також Вересоцької ЗОШ І-ІІІ ст. (Куликівський р-н).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Теслюк, Валентина. Бібліотеки як комунікаційні центри соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми та їхніми батьками [Текст] / В. Теслюк, В. Бойко> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал : засн. у серпні 1996 р. - 2011. - N 1. - С. 41-44
Рубрики: Обдаровані діти--Позашкільна освіта Бібліотечне обслуговування Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- батьки -- соціально-педагогічна робота -- бібліотека -- комунікаційні центри
Дод.точки доступу: Бойко, Вадим Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Журавель, Т. О.. Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей.
Дод.точки доступу: Зюзь, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Ахмедова, Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня [Текст] / Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська> // Педагогічні обрії. - 2016. - № 5. - С. 62-65. - Бібліогр.: с. 65.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): здібні учні -- обдаровані діти -- творчі здібності -- обдарованість -- інтелектуальні змагання -- інноваційні освітні методики -- самореалізація -- творча компетентність школярів -- досвід роботи Анотація: З досвіду роботи з обдарованими дітьми вчителя Семенівської гімназії № 2 (Чернігівська область) Бузунка Петра Андрійовича.
Дод.точки доступу: Ремидовська, Л. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Кремінський , Борис. Вивчення закону Гука в поглибленому шкільному курсі фізики [Текст] / Б. Кремінський ; А. Федоренко> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 3. - С. 19-21 : мал.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Закони фізики Кл.слова (ненормовані): Професійність вчителя -- обдаровані діти Анотація: У статті розглядається вивчення та застосування закону Гука у шкільному курсі фізики - тема, яка в шкільних підручниках викладена стисло, хоча є цілком доступною для розуміння та цікавою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
| 373-056.45 Б 91
Буркова, Людмила. Види професійних компетентностей педагога для роботи з обдарованими дітьми в системі освіти [Текст] : педагогіка школи / Л.Буркова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 44-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): компетенції -- діагностична компетентність -- соціально-діагностична компетентність -- соціально-моделювальна компетентність -- алгоритм побудови прогнозу -- соціальне проектування -- соціально-прогнозувальна компетентність -- соціально-проектувальна компетентність -- соціально-технологічна компетентність -- соціально-рефлексивна компетентність -- обдаровані діти -- система освіти Анотація: У статті розкривається суть та зміст загальних і професійних компетентностей педагога, діяльність якого спрямована на розвиток обдарованої особистості в її індивідуальному прояві. Розкривається спрямованість та зміст шести видів професійних педагогічних компетентностей педагога.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Літвінова, О. А. Визначальна роль сім'ї у розвитку обдарованої дитини [Текст] / О. А. Літвінова> // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2018. - № 3. - С. 32-34. - Бібліогр. в кінці ст., www джерела
Рубрики: Обдаровані діти--Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- сім’я
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Омельченко, Лариса. Використання компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури і в роботі з обдарованими дітьми [Текст] / Лариса Омельченко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 7-8. - С. 38-45
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- компаративний аналіз -- аналіз художнього твору -- уроки світової літератури -- методика викладання світової літератури Анотація: Автор статті знайомить з компаративним аналізом тексту на уроках зарубіжної літератури.
Знайти схожі
|
|
|